آفتاب
عملیات پاکسازی سوریه ادامه دارد؛

هلاکت دهها تروریست در ادلب، حلب و اطراف مرقد حضرت سکینه(س)

هلاکت دهها تروریست در ادلب، حلب و اطراف مرقد حضرت سکینه(س)

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی این کشور، شماری از تروریستها را در ادلب، حومه دمشق و حلب به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، در عملیات نیروهای ارتش در حلب و حومه دمشق هم شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند که برخی از آنها وابسته به جبهه تروریستی النصره بودند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین خسارتهای سنگینی به تروریستها وارد کردند.

در حومه دمشق، گروههای تروریستی متحمل خسارتها و تلفات سنگیین شدند و شمار زیادی از آنها در غوطه شرقی و داریا به هلاکت رسیدند.

به گفته خبرنگار سانا، چندین مخفیگاه تروریستها از جمله انبارهای سلاح و مهمات آنها در عملیات نیروهای ارتش در جوبر و منطقه دوما منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین در عملیات دیگری در حرستا و اطراف الملیحه، ضمن قطع کردن خطوط کمک رسانی به تروریستها، شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

در محله های الجمعیات، العلالی و اطراف مرقد حضرت سکینه(س)، شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند.

هلاکت سرکرده تروریستها در درعا

شبکه العالم نیز از هلاکت یکی از سرکرده های تروریستها در درعا در جریان عملیات ارتش سوریه خبر داد .بر اساس این گزارش، "توفیق المسالمه" سرکرده عملیاتی گروه تروریستی موسوم به "فوج الفرسان" وابسته به ارتش آزاد، در درگیری های محله المنشیه در درعا به هلاکت رسید.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز اعلام کرد که ارتش این کشور، تحرکات تروریستها را برای نفوذ به یکی از مناطق نظامی اطراف شهرک نوی در ریف درعا ناکام گذاشت و یک دستگاه خودرو حامل 10 نفر از آنان را در حومه شهرک هدف قرار داد که در اثر آن تعدادی از آنها کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی سوری هم خاطرنشان کرد که یک واحد از نیروهای ارتش، تعدادی از تروریستها را در شهرکهای جیزه، بصری الشام و معربه به هلاکت رساند و یک واحد دیگر ارتش سوریه هم با هدف قرار دادن قرارگاه های تروریستها در اطراف مدرسه الیرموک و نزدیکی ساختمان پست و بیمارستان و باشگاه ورزشی درعا تعدادی از افراد مسلح را به هلاکت رساند و یا مجروح کرد.

در حومه حمص نیز ارتش سوریه تحرکات یک گروه از تروریستها برای ورود به روستای مهین را ناکام گذاشت و اعضای این گروه را از پای در آورد.

در حلب نیز ارتش خسارات سنگینی به تروریستها وارد آورد و تعداد زیادی از آنان را به هلاکت رساند و مهمات آنان را از بین برد.

از سوی دیگر در روستای بطیش در حماه و نیز تل صهد شماری از تروریستها به دست نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.اما در شهر قامشلی در ریف حسکه نیز 30 نفر از تروریستها سلاح خود را تحویل دادند و تسلیم شدند.

هلاکت تروریست‌های زن خارجی در حومه ادلب

خبر دیگر اینکه شماری از تروریست های مسلح در کمین ارتش سوریه در منطقه سهل الروج ادلب به هلاکت رسیده اند که در میان آنها زنانی با تابعیت غیر سوری به چشم می خورند

کد N284110

وبگردی