آفتاب

رضایی : مذاکره کنندگان چارچوب نظام را رعایت می کنند

رضایی : مذاکره کنندگان چارچوب نظام را رعایت می کنند

تهران – ایرنا - دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام حاشیه سازی ها ونقدهای غیرمنصفانه را مضر و مورد سوء استفاده دشمن دانست و تاکید کرد: مذاکره کنندگان کشورمان خطوط را رعایت و درچارچوب نظام حرکت می کنند.

به گزارش ایرنا، «محسن رضایی» روزجمعه درحاشیه مجمع عمومی حزب اسلامی ایران زمین درجمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد.

وی درپاسخ به این پرسش که چه توصیه ای به نقدهای غیرمنصفانه ویاهمایش هایی ازنوع دلواپسین می کنید؟،گفت : نقد کار بسیار خوبی است، ولی باید چارچوب آن را رعایت کرد و انصاف را در آن مدنظر قرار داد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: اگر نقد مسیر خودش را برود می تواندکمک کننده مذاکره کنندگان شود؛هم حمایت وهم نقد هر دو می تواند نقش یاری رسانی و کمک کنندگی داشته باشد.

رضایی تاکیدکرد:حاشیه پردازی هایی که موجب نگرانی درکشور و یا سوء استفاده دشمن می شود قاعدتا مضر خواهد بود.

وی درپاسخ به این پرسش که آیاهمایش دلواپسین موجب سوءاستفاده دشمن شده یا خیرگفت:تحلیل روشنی ازاین حرکت ندارم ولی توصیه می کنم براساس نقد منصفانه حرکت کنیم.

رضایی تصریح کرد:سعی کنیم نکاتی که به ذهن ما می آید شجاعانه و صادقانه ارایه دهیم تا همگان استفاده نمایند.

وی درباره این دور ازمذاکرات بین ایران و گروه پنج به اضافه یک گفت: این دوره جزو سخت ترین دوره های مذاکرات است و آمریکا باید تصمیم سخت گرفته و واقعیت های هسته ای ایران را بپذیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما در شرایط سختی قرار نداریم گفت: بارها گفته ایم که دنبال بمب اتمی نیستیم و برای این کار تضمین داده و باز هم شفاف سازی را بطور کامل خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید تصمیم سخت گرفته وواقعیت های هسته ای ایران را بپذیرند.

وی ادامه داد: ما به هیچ وجه از فناوری هسته ای عقب نشینی نمی کنیم و کسانی که در مذاکرات هستند توجیه شده و در چارچوب نظام حرکت می کنند.

رضایی تصریح کرد: امیدواریم که تیم مذاکره کننده به موفقیت کامل دست یابد.

سیام(3)**7261 ** 1058**س.ق**1590
کد N284016

وبگردی