آفتاب

برنامه های کمیسیون اجتماعی مجلس در سفر به لرستان اعلام شد

برنامه های کمیسیون اجتماعی مجلس در سفر به لرستان اعلام شد

کمیسیون اجتماعی مجلس امروز برای بررسی مشکلات لرستان و شناسایی ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این استان امروز وارد خرم آباد شد.

  کمیسیون اجتماعی مجلس امروز برای بررسی مشکلات لرستان و شناسایی ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این استان امروز وارد خرم آباد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز وارد خرم آباد شد که سفر این کمیسیون به لرستان در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در خرم آباد به طول می انجامد.

هدف کمیسیون اجتماعی مجلس از این سفر به استان لرستان شناخت و معرفی ظرفیت های اجتماعی و اقتصادی لرستان و کمک به این استان برای رفع مشکلات این استان در زمینه بیکاری و اشتغال و بهره برداری از ظرفیت های بالقوه است.

برنامه های کلی این سفر دو روزه در لرستان به این گونه اعلام شده است که امروز پس از شرکت در جلسه شورای اداری لرستان و جلسه با استاندار لرستان قصد بازدید از سرای سالمندان صدیق در خرم آباد و سرکشی از سالمندان ساکن در این مؤسسه خیریه است.

اعضای کمیسیون اجتماعی در نظر دارند برای بررسی ظرفیت های اقتصادی و صنعتی لرستان امروز بعد از ظهر از طرح های صنعتی دورود بازدید به عمل آورد که این بازدیدها می تواند در راستای معرفی ظرفیت های لرستان مؤثر واقع شود.

از دیگر برنامه های این سفر دو روزه کمیسیون اجتماعی در لرستان بازدید از کمیته امداد و بهزیستی لرستان و بازدید از منزل جانبازان لرستانی است و نهایتا شرکت در نماز جمعه لرستان برای فردا ار برنامه های دیگر این کمیسیون در لرستان است.

عبد الرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، سالار مرادی نائب رئیس اول، فرج الله عارفی نائب رئیس دوم، ایرج عبدی سخنگو، محمد اسماعیل سعیدی دبیر اول، عباس قائد رحمت دبیر دوم، شهروز افخمی عضو، مجتبی رحماندوست، ضرغام صادقی،عباس صلاحی، حسین طلا، محسن علیمردانی، ناصر کاشانی عضو و حسین مظفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس هستند که در یک هیئت 14 نفره به لرستان سفر کردند.

کد N283316

وبگردی