آفتاب
با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از تیم مذاکره کننده کشورمان

ناطق نوری: با وجود رهبری در کشور جای هیچ دلواپسی وجود ندارد

ناطق نوری: با وجود رهبری در کشور جای هیچ دلواپسی وجود ندارد

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: حمایت همه جانبه و منطقی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در شرایط فعلی امری بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری لرستان با تاکید بر این‌که «ولی امر مسلمین جهان ، شخصیتی اجرایی و مسلط و هوشمند هستند» ادامه داد: با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور جای هیچ نگرانی و دلواپسی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه در این شرایط برخی افراد با جو سازی و حاشیه‌آفرینی به دنبال تضعیف تیم مذاکره هسته‌یی کشور هستند و این در حالی است که باید به گونه‌ای عمل کنیم که موجب دلگرمی اعضای این گروه در روند پیگیری مطالبات و حقوق کشورمان باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مذاکره کنندگان هسته‌ای مبنی بر این‌که «این افراد افسران و سربازان ملت هستند» اظهار کرد: در حال حاضر یک جبهه سیاسی برپا شده و این افراد باید به پشتوانه ملت و مسئولان نظام حضوری موثر، فعال و مقتدرانه در پای میز مذاکرات داشته باشند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: افرادی که در زمینه‌ مذاکرات هسته‌ای و توافقات حاصله مردم را می‌ترسانند ومسئولان مذاکره کننده را به تردید می‌اندازند یا آگاهی و تحلیل درستی از مسائل ندارند و یا خدای ناکرده به صورت عمد دچار اشتباه و یا خطا شده‌اند.

وی گفت: امروز اوباما و دولت آمریکا به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است پس نباید خود را در این شرایط تضعیف کرده و ارزان بفروشیم.

ادامه دارد ...

کد N283150

وبگردی