آفتاب
در پی شکست مذاکرات سازش:

نتنیاهو در صدد اتخاذ راهکارهای جایگزین مذاکرات سازش/دیدار ابومازن و جان کری

نتنیاهو در صدد اتخاذ راهکارهای جایگزین مذاکرات سازش/دیدار ابومازن و جان کری

همزمان با دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر خارجه آمریکا با محوریت از سرگیری مذاکرات سازش یک منبع صهیونیستی از تصمیم بنیامین نتانیاهو برای اتخاذ راهکاری سیاسی جدید به عنوان جایگزین مذاکرات سازش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه عبری زبان هاآرتص، به نقل از یک مسئول صهیونیستی اعلام کرد که در پی شکست روند مذاکرات سازش،"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی  در صدد اتخاذ اقدامات سیاسی جدیدی در تعامل با فلسطینیها است.

این مسئول صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود تصریح کرد که نتانیاهو امروز (پنج شنبه) با برخی از مقامات سیاسی و رؤسای دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دیدار و در خصوص اتخاذ یک راهکار جدید در سایه شکست مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین با آنها رایزنی می کند.

به گزارش مهر، حدود دوهفته از پایان مهلت مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین می گذرد و این در حالی است که به دلیل کارشکنیهای رژیم اسرائیل و عدم پایبندی آن به تعهدات پیشین، این مذاکرت با شکست مواجه شد.

این در حالی است که "جان کری" وزیر خارجه آمریکا با "ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عصر روز چهارشنبه در لندن دیدار کرد.

پایگاه اسکای نیوز  به نقل از یک مقام آگاه در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که جان کری در این نشست اظهار داشت: هر زمانی که طرفین درگیر اقدامات لازم را درباره از سرگیری مذاکرت صلح اتخاذ کنند، راه برای اتخاذ راهکارهای مسالمت آمیز و حل بحران موجود میان تل آویو و فلسطین باز خواهد بود.

 

کد N282960

وبگردی