آفتاب
نماینده مردم مهریز و بافق:

کشف نیروهای نخبه و ارزشی به سرعت در قوای سه‌گانه پیگیری شود

کشف نیروهای نخبه و ارزشی به سرعت در قوای سه‌گانه پیگیری شود

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی بر کشف نیروهای نخبه و ارزشی در میان جوانان تاکید کرد.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی بر کشف نیروهای نخبه و ارزشی در میان جوانان تاکید کرد.

دخیل عباس زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر استفاده از نیروهای داخلی و جوان، گفت: باید برنامه‌ریزی انجام شود تا هر سه قوه با تشکیل کارگروه‌های منسجم و متخصص راهکارهای اجرایی کردن این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: استعدادیابی، نخبه‌یابی و کشف نیروهای ارزشی و تاثیرگذار بخصوص در جمع جوانان کشور باید در هر قوه بر مبنای مسئولیت محوله در آن قوه با سرعت پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر پیگیری مجلس در این رابطه، تصریح کرد: در حال حاضر کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی کارگروه‌هایی تشکیل داده‌اند و به دنبال راهکارهای جدی هستند تا بتوان نیروهای زبده را به خوبی جذب کرد.

زارع‌زاده یادآور شد:‌ در قوه مجریه نیز باید با ابزاری که این قوه در اختیار دارد بخصوص در وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و کشور با نشست‌های مشترک برنامه‌های خود را تنظیم کنند تا بتوان با سرعت و در کمترین زمان منویات رهبری را اجرایی کنند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس خاطرنشان کرد: پیش‌برنده هر سیستمی فکر انسان است و انسان متفکر، مبدع و مخترع می‌تواند با نوآوری تحول عظیمی ایجاد کند و نظام را پیش ببرد.

این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر ایجاد حاکمیت فکر در کشور، گفت: صاحبان فکر، تلاش، اختراع و ابداع اگر کشف شده و از آنها استفاده شود می‌توانیم با کمک این نیروها از منابع کشور به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد N282583

وبگردی