آفتاب

کمیسیون برنامه میزبان چهار وزیر خواهد بود

کمیسیون برنامه میزبان چهار وزیر خواهد بود

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان چهار وزیر است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در جلسات هفته آینده خود میزبان وزرای نیرو، صنعت معدن تجارت و نیز راه و شهرسازی خواهند بود تا این وزرا به سوال نگهبان سلامی، نماینده خواف،پاسخ گویند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز جهت ارائه گزارش عملکرد و اقدامات به عمل آمده در اجرای بند ط تبصره 9 قانون بودجه سال 1393 کل کشور به این کمیسیون دعوت شده است.

کمیسیون برنامه و بودجه همچنین رسیدگی به طرح‌های اصلاح ماده 94 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، استفساریه ماده 58 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و رسیدگی به لایحه نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه‌های اجرایی را در دستور کار خود دارد.

بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه لحاظ و اعمال سیاست‌های کلی نظام در رسیدگی به طرح‌ها و لوایح که موضوع نامه رئیس مجلس شورای اسلامی در دستور کار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.

به گزارش ایسنا،‌ کارگروه اجتماعی این کمیسیون بررسی اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی و بررسی طرح اصلاح ماده 132 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را ادامه داده و همچنین به بررسی گزارش نهایی بانک مرکزی در خصوص چگونگی تخصیص منابع بانکی می‌پردازد.

کارگروه عمومی و دفاعی کمیسیون برنامه و بودجه ادامه بررسی تفریغ بودجه سال 91 کل کشور و کارگروه ویژه این کمیسیون ادامه بررسی طرح برنامه و بودجه را در دستور کار دارد.

انتهای پیام

کد N281011

وبگردی