آفتاب

بررسی ˈحقوق زن در خانواده از دیدگاه اسلامˈ در دانشگاه گرجستان

بررسی ˈحقوق زن در خانواده از دیدگاه اسلامˈ در دانشگاه گرجستان

باکو - ایرنا - نشست علمی و فرهنگی زیر عنوان ˈبررسی حقوق زن در خانواده از منظر اسلامˈ به همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در تفلیس و با همکاری دانشگاه بین المللی قفقاز گرجستان برگزار شد.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از رایزنی فرهنگی سفارت ایران در گرجستان، این نشست یک روزه با حضور ˈکاخابر کوردزایاˈ رئیس دانشگاه بین المللی قفقاز ، ˈمجتبی کامران فردˈ رایزن فرهنگی سفارت ایران در گرجستان و جمعی از اساتید و دانشجویان رشته های حقوق و بین الملل این دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای نشست؛ رئیس دانشگاه بین المللی قفقاز برپایی جلسات سخنرانی با موضوعات مختلف حقوقی و علمی را از برنامه های مورد توجه دانشجویان اعلام کرد و موضوع ˈحقوق زنان در اسلامˈ را از موارد مورد بحث در میان اقشار مختلف جامعه دانست.

در ادامه ˈبهرام کیانˈ از مسوولان رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در گرجستان مطالبی در خصوص حقوق زنان در خانواده در ایران و اعراب قبل و بعد از اسلام و حقوق زنان در خانواده از منظر قانون مدنی ایران بیان کرد و به سووالات اساتید و دانشجویان در این زمینه پاسخ داد.

در پایان ؛ رییس دانشگاه بین المللی قفقاز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان نشست ابراز امیدواری کرد در آینده نیز چنین جلساتی برگزار گردد.

خاورم*1206*1392
کد N280237

وبگردی