آفتاب

ایجاد یک ساختار الکترونیک در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی است

ایجاد یک ساختار الکترونیک در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی است

رئیس هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور کاهش مراجعات فیزیکی ،ارایه خدمات بهینه واستفاده از ظرفیت های فن آوری ایجاد یک ساختار تأمین اجتماعی الکترونیک در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عباس کبریایی زاده در نشست تشکل های کارگری، کارفرمایی وبازنشستگی استان بوشهر در عسلویه با اعلام این مطلب افزود: با پیاده شدن تأمین اجتماعی الکترونیک خدمات این سازمان به صورت همزمان در اختیار بیمه شدگان ومستمری بگیران سازمان که از آنها به عنوان صاحبان اصلی این سازمان یاد می شود قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: یکی از فعالیت هایی که در ساختار جدید هیأت مدیره تأمین اجتماعی شکل گرفته است توجه به منابع پایدار سازمان است که در یک قالب نظام مند با ارایه مدل های علمی ایجاد می شود.

دکتر کبریایی زاده از توجه به یکپارچه سازی سازمانی واستفاده از فن آوری  اطلاعات در زیر ساخت های این سازمان به عنوان یکی از برنامه های راهبردی هیأت مدیره یاد کرد وگفت: محصول این نگاه در 5 ماه  فعالیت هیأت مدیره جدید سازمان ارایه بودجه مصوب سال 93 در بهمن ماه سال گذشته بود که پس از 7 سال به موقع به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که امانتدار خوبی برای 38 میلیون جمعیت تحت پوشش این سازمان باشیم که با رویکرد برنامه محوری به آن دسترسی خواهیم یافت.

رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: جایگاه ویژه عسلویه در اقتصاد کشور سبب شده که با نگاهی ویژه در هیأت مدیره به آن توجه شود.

وی اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی به دلیل حضور گسترده کارفرمایان وکارگران ونگاه سرمایه گذاری به عسلویه که از آن به عنوان پایتخت انرژی کشور نام می برند ورود خواهد کرد.

کبریایی زاده یکی از اولویت های جدی سازمان تأمین اجتماعی را راه اندازی بیمارستان عسلویه دانست وگفت: رایزنی های مقدماتی برای تدارک کادر متخصص پزشکی با وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی انجام شده تا زمان افتتاح وبهره برداری از حیث نیروی انسانی متخصص کارآمد کمترین مشکل را داشته باشد.

وی افزود:برای رفاه کارکنان شاغل در شعب سازمان تأمین اجتماعی در عسلویه وبید خون مجوز لازم برای پرداخت حداکثر اضافه کاری تا سقف ممکن وزیر ساخت های رفاهی موسسه رفاه گستر صادر شده است.

کد N280163

وبگردی