آفتاب

نوبخت:تکمیل پروژه های بالای 80 درصد پبشرفت در اولویت است

نوبخت:تکمیل پروژه های بالای 80 درصد پبشرفت در اولویت است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اشاره به این‌که تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت بالای 80 درصد باید در الویت قرار گیرد، گفت: پروژه تالار مرکزی سنندج با اعتبارات سال جاری به اتمام نمی رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، محمد باقر نوبخت، در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه تمام سنندج، با اشاره به این‌که تکمیل پروژه تالار مرکزی این شهرستان نیازمند تمرکز بر برنامه ششم توسعه است، اظهار کرد: تمرکز دولت در بودجه برنامه ریزی شده 93، بر لزوم اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است.

وی افزود: بودجه 93 با اعتبار 40 هزار میلیارد تومان برای اتمام دو هزار و 906 طرح ناتمام هزینه خواهد شد.

نوبخت با ذکر این نکته که نرخ تورم و افزایش فهرست بها به نرخ تکمیل پروژه ها اضافه خواهد شد، گفت: در ردیف بودجه 93 برآورد میزان هزینه تکمیل پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در پایان با اعلام این‌که اعتبار تخصیص داده شده کنونی به پروژه تالار مرکزی سنندج کافی نیست، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار اختصاص داده شده در سال‌جاری به اتمام نخواهد رسید، لذا برای اتمام آن در صورت تشخیص استاندار و شورای برنامه ریزی استان می توان آن را جزو پروژه های اولویت دار قرار داد.

انتهای پیام

کد N279674

وبگردی