آفتاب
یک مقام قضایی:

زندانبانی جهادی ایثارگرانه است

زندانبانی جهادی ایثارگرانه است

مدیرکل زندان‎های لرستان بر تلاش همگانی برای تحقق اهداف و برنامه‎های این سازمان تأکید کرد.

مدیرکل زندان‎های لرستان بر تلاش همگانی برای تحقق اهداف و برنامه‎های این سازمان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، محمدعلی محمدی در نشست اعضای نظام پیشنهادات این اداره، ضمن تشریح برنامه‎های سازمانی، اظهار کرد: هرکس در هر سنگری که مشغول فعالیت است و وظیفه‎ای به او واگذار شده می‎بایست با تمام وجود در انجام آن همت داشته باشد.

وی به اهمیت کار زندانبانی اشاره و تأکید کرد: امروز با وجود تراکم بالای مشکلات، زندانبانی یک جهاد ایثارگرانه است که تلاش برای عمل به رسالتی که بر عهده ما نهاده شده است همتی والا و تلاشی مضاعف می‎خواهد.

محمدی اضافه کرد: همه باید تلاش کنند و بخش‎های مختلف با انجام درست وظایف و ارایه طرح‎های نو و کارآمد درصدد ارتقای میزان بهره‎وری سازمان باشند.

این عضو شورای قضایی استان ضمن تأکید بر توجه کامل به زندانیان به‎عنوان یک جامعه ویژه، خاطرنشان کرد: بهترین فرصت برای ما فراهم شده تا بتوانیم با ابتکار، خلاقیت و اجرای برنامه‎های متعدد زمینه بازسازگاری اجتماعی و بهنجار بودن زندانیان را فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: اعضای نظام پیشنهادات باید با برنامه‎ریزی و ارائه ایده‎های جدید و کاربردی برای اجرای هدفمند و صحیح آیین‎نامه و برنامه‎های سازمانی بتوانند نقش محوری خود را به درستی ایفا کنند.

مدیرکل زندان‎های لرستان تأکید کرد: اولویت‎های سازمانی به صورت مداوم می‎بایست در صدر برنامه‎ها قرار داشته باشند چراکه از این طریق خدمات مطلوب‎تری به زندانیان ارائه خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: نظارت و سامان‎دهی بخش‎های مهمی نظیر یگان حفاظت، فرهنگی، آموزش، بهداشت و درمان، مددکاری، مرکز مراقبت و بعد از خروج و دیگر واحدها از اولویت‎های تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام

کد N279630

وبگردی