آفتاب

رژیم صهیونیستی: توافق هسته ای با ایران پذیرفتنی نیست

رژیم صهیونیستی: توافق هسته ای با ایران پذیرفتنی نیست

مقامات رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن ایران و گروه 1+5 به توافق هسته ای، مخالفت های خود با توافق احتمالی را در حال علنی کردن هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت "واشنگتن فری بیکن" با درج مطلبی درباره آغاز دور بعدی مذاکرت هسته ای ایران و گروه 1+5 نوشت: با نزدیکتر شدن به یک توافق نهایی هسته ای مقامات اسرائیلی مخالفت های خود با این توافق را در حال کشاندن به میان عموم مردم هستند.

به نوشته این رسانه آمریکایی، در هفته های گذشته مقامات سیاسی و امنیتی رژیم اسرائیل بارها اعلام کرده اند که چه چیزهایی را در توافق نهایی هسته ای با ایران نخواهند پذیرفت گفتاری که به طور تلویحی این مطلب را می رساند که توافق بد با ایران می تواند موجب اقدام نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران شود.

نویسنده در ادامه با بیان نظرات و اظهارات برخی از مقامات رژیم اسرائیل در این خصوص به ارائه سند برای برداشت خود از اظهارات مقامات صهیونیست می پردازد.

در ادامه این مطلب با اشاره به نفوذ لابی صهیونیسم در کنگره آمریکا آمده است که برخی دیگر از کارشناسان هم معتقد هستند که اظهارت اخیر مقامات این رژیم با هدف تقویت مخالفت ها در کنگره امریکا صورت می گیرد تا از این طریق بتوانند مانع از امضاء یک توافق بد با ایران شوند.

نویسنده در خصوص میزان نفوذ لابی صهیونیست ها در کنگره آمریکا می نویسد، اظهارات آنها(صهیونیست ها) توسط بسیاری از جمهوری خواهان به کار بسته می شود.

در ادامه آمده است: حال باید دید دموکراتها چه کار خواهند کرد آیا آنها از اوباما فاصله خواهند گرفت یا به او نزدیک خواهند شد.

کد N279022

وبگردی