آفتاب
با حضور آیت‌الله مقتدایی؛

جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

دبیر جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری هفتمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران با تقدیر از طلاب و اساتید برتر این حوزه‌های علمیه در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، مریم الهی‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره که شنبه 27 اردیبهشت در اردوگاه نرجس خاتون قم برگزار خواهد شد، از 63 برگزیده حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه‌های آموزش، پژوهش و فرهنگی تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در عرصه آموزش 27 نفر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، ادامه داد: در این عرصه 15 نفر به عنوان صاحبان رتبه‌های برتر و شایستگان تقدیر مسابقات علمی، 4 نفر به عنوان صاحبان رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر آزمون ورودی مقطع سطح سه و 8 نفر طلاب برتر و شایسته تقدیر دوره عمومی دیپلم و دوره عمومی سیکل تقدیر خواهند شد.

دبیر جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: در عرصه پژوهش 17 نفر شامل 2 نفر اساتید صاحب مقاله برتر، یک نفر صاحب کتاب برتر، یک نفر صاحب پایان‌نامه برتر، یک نفر صاحب تحقیق پایانی برتر، یک طلبه صاحب مقاله برتر و 9 نفر برگزیدگان مسابقه پژوهشی رشد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی برترین‌های عرصه فرهنگی را 19 نفر دانست و یادآور شد: در این عرصه 12 نفر از برترین‌های مسابقه کتابخوانی شهید مطهری، یک نفر مبلغ برتر، یک نفر سردبیر نشریه برتر، یک نفر مربی برتر، یک نفر دانش‌آموخته برتر و سه نفر مشاور برتر تقدیر خواهند شد.

الهی‌پور با اشاره به اینکه جشنواره هر ساله با معرفی برگزیدگان حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه‌های مخلتف برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال در مراسم پایانی این جشنواره شاهد سخنرانی آیت‌الله مقتدایی رییس شورای سیاست‌گذاری و حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی و همچنین معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خواهیم بود.

انتهای پیام

کد N278977

وبگردی