آفتاب
به زودی در تهران آغاز می‌شود

تبلیغات بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام

تبلیغات بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام

مسئول کمیته تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اقدامات صورت گرفته از سوی این کمیته را برای برپایی هرچه باشکوه تر بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در کشورمان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد نظری با تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: طرح دکور محل برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نهایی شده و اجرای آن از سوی متخصصان آغاز شده است.

وی افزود: پوسترها و کارت دعوت مسابقات هم آماده و در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

مسئول کمیته تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه طرح تبلیغات شهری مسابقات آماده شده و بر روی لوح فشرده قرار داده شده است، گفت: برای تبلیغات شهری مسابقات نیز با چند شرکت تبلیغات شهری رایزنی شده و ضمن تحویل لوح فشرده طرح‌های تبلیغاتی به آنها مقرر شده که از یک هفته قبل از آغاز مسابقات بین‌المللی قرآن تا پایان مسابقات، در تابلوهای مدنظر تصاویر مربوط به مسابقات نصب شود.

وی افزود: در همین رابطه با شهرداری های مناطق مختلف تهران جهت در اختیار گرفتن مکان های تبلیغاتی نامه‌نگاری شده و لوح فشرده طرح های تبلیغاتی مسابقات برای آنها ارسال شده است.

نظری گفت: علاوه بر این با سازمان زیباسازی شهرداری تهران، شرکت متروی تهران و ... نیز جهت کمک به تبلیغات مسابقات بین المللی قرآن رایزنی هایی صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین با مدیریت فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) هماهنگی های لازم صورت گرفته تا تبلیغات محیطی در مسیر ورودی میهمانان خارجی مسابقات بین المللی قرآن نیز نصب شود.

سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور شرکت‌کنندگانی از ایران و بیش از 60 کشور جهان از پنجم تا دوازدهم خردادماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N278501

وبگردی