آفتاب
رییس کمیسیون بهداشت مجلس طی اخطار قانون اساسی:

دولت پیگیر امنیت شهروندان باشد

دولت پیگیر امنیت شهروندان باشد

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی گفت: دولت باید در کنار مساله هسته ای مباحث مرتبط با امنیت شهروندان را نیز پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «حسینعلی شهریاری» در نشست علنی امروز - دوشنبه - مجلس، طی اخطاری با استناد به اصل 154 قانون اساسی گفت: جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی کند اما در عین حال از مستضعفین جهان دفاع می کند.

وی اضافه کرد: مشکلات زیادی برای مستضعفین استان سیستان و بلوچستان به وجود آمده و دولت ضمن پرداختن به مستضعفان جهان، مستضعفین سیستان و بلوچستان را نیز نباید فراموش کند.

وی با اشاره به گروگانگیری قهرمان شمشیربازی کشور گفت: چند روز قبل نیز در موردی دیگر در دلگان ایرانشهر عده ای وارد خانه ای شده و همسر و فرزندان فردی را به رگبار بسته و بعد آنها را آتش زدند.

شهریاری ادامه داد: همچنین آقای نیکبخت دیپلمات کشورمان 340 روز است که وضعیت نامعلومی دارد و تکلیف دانایی فر نیز مشخص نیست.

وی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شما که در شورای عالی امنیت ملی حضور دارید هم در این شورا و هم از وزارت خارجه بخواهید تمام وقت را صرف مساله هسته ای نکند بلکه از امنیت شهروندان هم دفاع کند.

علی لاریجانی در پاسخ به اخطار حسینعلی شهریاری اظهارداشت: اصل موضوع درست است و باید از امنیت شهروندان دفاع کرد.

سیام(3)**2021**9132 ** 1418
کد N278095

وبگردی