آفتاب
علی کفاشیان:

دست به دست هم دهیم تا هنرمندی بچه‌های ایران را در برزیل نشان دهیم

دست به دست هم دهیم تا هنرمندی بچه‌های ایران را در برزیل نشان دهیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مراسم رونمایی از آثار هنری مرتبط با جام جهانی برزیل گفت: خوشحالیم که از خالقان این آثار هنری تقدیر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان که به عنوان اولین سخنران دومین همایش همبستگی ملی و رونمایی از آثار فرهنگی هنری ایران در جام جهانی صحبت می‌کرد، ابتدا با خوش‌آمدگویی به مهمانان و از جمله وزرای ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان مجلس و پیشکسوتان فوتبال ایران، گفت: ریاست محترم جمهور از وزیر محترم ورزش و جوانان خواست که از فوتبال حمایت کند. همه افراد دخیل در مسائل فرهنگی و اقتصادی به تیم ملی کمک می‌کنند. همه باید دست به دست هم دهیم تا هنرمندی بچه‌های ایران را در برزیل نشان دهیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد هنرهای بزرگی هستیم که تعدادی از هنرمندان کشور با عشق و علاقه و زحمت چندساله ایجاد کرده‌اند. ما خوشحالیم که امروز از این کار بزرگ تقدیر کنیم.

در خلال صحبت‌های کفاشیان، کارلوس کی‌روش به همراه بازیکنان تیم ملی ایران وارد سالن اجلاس سران محل برگزاری همایش شدند که کفاشیان با دیدن آن‌ها خوش‌آمد گفت و ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

 

کد N277508

وبگردی