آفتاب
کی روش و ملی پوشان هم بودند؛

دومین همایش حمایت از تیم ملی برگزار شد/ حضور دو وزیر و رونمایی از حامی جدید

دومین همایش حمایت از تیم ملی برگزار شد/ حضور دو وزیر و رونمایی از حامی جدید

دومین همایش حمایت از تیم ملی فوتبال ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و رونمایی از آثار فرهنگی هنری ایران شامگاه یکشنبه با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدوقی مدیرعامل همراه اول، جوانمردی مدیرعامل شرکت فناپ، اعضای تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش، علی کفاشیان، هادی آیت اللهی، مهدی محمدنبی، سفرای کشورهای آرژانتین، برزیل، کره جنوبی و بسیاری از اهالی فوتبال در سالن سران اجلاس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به سخنرانی پرداخت و برای تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی برزیل آروزی موفقیت کرد. در ادامه از آثار هنری و فرش هایی که به مناسبت جام جهانی توسط هنرمندان ایرانی بافته شده بود رونمایی شد.

سپس سرود تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی رونمایی شد و برای اولین بار این سرود که با اجرای احسان خواجه امیری برای اهالی فوتبال پخش شد. قبل از پخش این سرود از خواجه امیری با اهدا لوح یادبود توسط کارلوس کی روش تقدیر شد. همچنین از سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت تقدیر شد.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران که با یکساعت تاخیر خود را به سالن اجلاس رسانده بودند پس از پخش سرود جام جهانی سالن را ترک کردند تا پس از دقایقی استراحت راهی فرودگاه شوند و تهران را به مقصد اتریش برای برپایی اردوی آماده سازی ترک کنند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی ایران بتواند در مسابقات جام جهانی نتایج قابل قبولی کسب کند از رسانه ها خواست بیشتر از گذشته از تیم ملی حمایت کنند تا این تیم بتواند در جام جهانی نتایج قابل قبولی بگیرد.

کد N277502

وبگردی