آفتاب

کفاشیان: بازیکنان 20 روز از پیراهنشان استفاده کنند، بعد اگر خواستند آن را به مسی بدهند!

کفاشیان: بازیکنان 20 روز از پیراهنشان استفاده کنند، بعد اگر خواستند آن را به مسی بدهند!

علی کفاشیان می‌گوید تیم ملی کمبودی ندارد ولی ماجرای لباس‌های تیم ملی به نظم تیمی برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: «بازیکنان تیم ملی باید یاد بگیرند که پیراهنشان را دور نیندازند و از آن به خوبی استفاده کنند. برای آن‌ها تعیین کردیم که این لباس‌ها باید 20 روز استفاده شوند و بعد از آن به هر کسی که خواستند، از جمله مسی بدهند. در اردوی بعدی هم به همین شکل خواهد بود. ما هدفمان صرفه‌جویی نیست چون پولی از این بابت گیرمان نمی‌آید. اما ورزشکاران باید یاد بگیرند که در نگهداری وسایل خود کوشا باشند. این مسائل جزو انضباط تیمی است. ما مشکلی از نظر امکانات نداریم.»

او در مورد اختلاف کروش و آل اشپورت هم گفت: «ما یک جلسه داشتیم که مسئولان آل اشپورت اعلام کردند آماده حل این موضوع هستند. ان‌شاءالله این قضیه حل می‌شود. ما نباید دنبال مشکلات کوچک باشیم.»
کفاشیان در مورد اردوی اتریش تیم ملی هم گفت: «تیم ملی سه بازی دوستانه خوب در اردوی اتریش دارد. بوی جام جهانی را احساس می‌کنیم. ما برای اولین بار به عنوان تیم اول از گروه مان به جام جهانی صعود کرده ایم. کسی به این مسئله نگاه نمی‌کند ولی همه به مشکل گرمکن می‌پردازند. قطعا اردوی اتریش از اردوی آفریقای جنوبی پرهزینه‌تر خواهد بود.»
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا وزارت ورزش هزینه تمدید قرارداد کروش را تامین می‌کند گفت: «این خبر خوبی است. ما با کروش مذاکره می‌کنیم. او بعد از جام جهانی اولین گزینه ایران برای هدایت تیم ملی است. می‌خواهیم او 3-4 سال دیگر در ایران بماند. ما نهایتا می‌توانیم هزینه‌های کروش را بدهیم. اگر دولت کمک کند می توانیم قرارداد کروش را تمدید کنیم. فیفا بابت صعود ایران به جام جهانی 8 میلیون دلار پرداخت می‌کند و یک و نیم میلیون دلار هم بابت تدارکات تیم به این رقم اضافه می‌شود. قبل از رفتن به برزیل تکلیف ماندن یا رفتن کروش را نهایی می‌کنیم. خود او که علاقه دارد در ایران بماند.»
43 43

 

کد N277361

وبگردی