آفتاب
رییس سازمان زندان‌ها:

زمینه حرفه‌آموزی محکومین مواد مخدر فراهم شود

زمینه حرفه‌آموزی محکومین مواد مخدر فراهم شود

رییس سازمان زندان‌ها، اشتغال و حرفه‌آموزی در ندامتگاه محکومین مواد مخدر را یک ضرورت عنوان کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جهانگیر در بازدید از ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران با اشاره به نقش کار و فعالیت بدنی در بهسازی وضعیت محکومین مواد مخدر و افرادی که به این مواد اعتیاد دارند، گفت: ندامتگاه محکومین مواد مخدر باید زمینه فعالیت، تلاش، آموزش و حرفه آموزی را برای این افراد فراهم کند تا شرایط ایده آل برای بازگشت به جامعه آماده شود.

وی در بازدید از مرکز روان‌درمانی و کلینیک مثلثی ندامتگاه بر اهمیت و نقش‌آفرینی این مرکز حمایتی در وضعیت زندانیان واجد شرایط و گستردگی و پوشش حداکثری مددجویان در مراکز روان‌درمانی و مشاوره ای تاکید کرد.

جهانگیر با اشاره به اینکه اکثر افرادی که در امر خرید و فروش یا قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند، به این مواد افیونی اعتیاد پیدا می کنند، گفت: رسالت سازمان زندانها اصلاح و تربیت و بازسازی وضعیت زندانیان و در حد مقدورات و بهره‌گیری از راهکارهای علمی باید زمینه را برای بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه فراهم سازیم.

وی همچنین بر رفع مشکلات زندانیان و پیگیری پرونده‌های قضایی مددجویان علی‌الخصوص تحت قرار توصیه کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها ضمن قدردانی از مدیرکل و روسای زندان‌های استان طی مرقومه‌ای ابراز رضایت خویش را از وضعیت زندانهای مازندران اعلام کرد.

در ادامه جهانگیر با هیات همراه از پروژه جدید کانون اصلاح و تربیت واقع در جاده فرح آباد و باغ مرکبات بنیاد تعاون استان مازندران بازدید کرد.

انتهای پیام

کد N277062

وبگردی