آفتاب

راه چمنی: قانون گریزی گروههای خود سر در سیاست کشور مردود است

راه چمنی: قانون گریزی گروههای خود سر در سیاست کشور مردود است

تهران - ایرنا- «محمدرضا راه چمنی» دبیر کل حزب همکاری و وحدت ملی قانون گریزی گروههای خودسر در سیاست کشور مردود دانست و گفت: کسانی که مترصد این قبیل اقدامات در کشور هستند باید بدانند این اقدامات از سوی همه مسوولان مردود است.

محمدرضا راه چمنی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: مبنای عملکرد در جامعه قانون است و مردم و مسوولان بی نظمی را نمی پذیرد و دوست ندارند.

راه چمنی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری و نیز امام راحل نیز بر تبعیت از قانون اساسی در کشور تاکید بسیار داشتند، افزود: دستگاههایی که مسوول تامین امنیت هستند باید از مجاری قانونی این مسایل را در راستای نظم بخشی پیگیری کنند.

وی با اشاره به شکل گیری برخی بداخلاقی های سیاسی گفت: این اقدامات نباید شکل گیرد اما در همه دوره ها وجود داشته و بطور قطع باز هم ادامه خواهد داشت.

دبیر کل حزب همکاری و وحدت ملی، آزادی بر هم زدن اجتماعاتی که دارای مجوز قانونی از مراجع ذی صلاح است و یا ایجاد یک تجمع یا کنگره بدون مجوز قانونی را از سوی گروهای خودسر رد کرد.

به اعتقاد راه چمنی، بروز بداخلاقی های سیاسی اقدامی کلی است که در برخی موارد اتفاق می افتد و همه گیر در همه حوزه ها نیست.

راه چمنی گرایش گروههای سیاسی و احزاب را در ایجاد اقدامات خودسرانه کشور منتفی دانست و گفت: احزاب از اقدامات

غیرقانونی حمایت نمی کنند و این قبیل اقدامات مورد تایید هیچ گروه و حزبی نیست.

وی یادآور شد: گروههای خودسر فاقد شناسنامه و جاهت قانونی در کشور هستند که اعمال آنان از سوی مردم و دستگاهها فاقد اعتبار است.

سیام(4)***9136*** 1418
کد N276991

وبگردی