آفتاب
حجت نظری در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخابات شورای مرکزی شاخه جوانان و دانشجویان اعتماد ملی برگزار شد

انتخابات شورای مرکزی شاخه جوانان و دانشجویان اعتماد ملی برگزار شد

انتظار ما از دولت این است که با دست خود زمینه‌ساز پرورش تخریب‌گران و دلواپسان نشود و نگذارد با بودجه دولتی علیه خود دولت جریان سازی شود.

رییس شاخه جوانان و دانشجویان اعتماد ملی از برگزاری انتخابات شورای مرکزی این شاخه خبر داد و گفت: فعالیت حزب و شاخه جوانان و دانشجویان همچون گذشته کاملا در چارچوب نظام و قانون بوده، هست و خواهد بود.

حجت نظری‌فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برگزاری انتخابات شورای مرکزی شاخه جوانان و دانشجویی حزب اعتماد ملی در پنج شنبه گذشته خبر داد و گفت: طبق اساسنامه حزب اعتمادملی مسئول شاخه‌ها را دبیرکل تعیین می‌کند که به دلیل عدم دسترسی به آقای مهدی کروبی، تمام وظایف ایشان به قائم مقام دبیر کل حزب یعنی آقای رسول منتجب نیا محول می‌شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات برگزار شده شش نفر از میان یازده کاندیدا حائز اکثریت آراء شده که به همراه رئیس شاخه جمعاً هفت نفر اعضای شورای مرکزی شاخه را تشکیل می‌دهند، اظهارکرد: طبق انتخابات برگزار شده به ترتیب مهران فرجی، آرزو فاطمی، فاطمه کلانتری، آرش محمدنیا، یاشار گوهری و محمدامین صعودی به عنوان اعضای شورای مرکزی شاخه جوانان و دانشجویان انتخاب شدند.

رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی ادامه داد:این شورا از زمان انتخاب به مدت یک سال مسئولیت سیاست گذاری و اجرای آن را در موضوعات پیرامون مسائل جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی بر عهده دارد.

نظری فومنی با تاکید براینکه فعالیت حزب و شاخه جوانان و دانشجویان همچون گذشته کاملا در چارچوب نظام و قانون بوده، هست و خواهد بود، تاکید کرد: نیروی حزبی در مرحله اول باید بینش عمیق و تحلیلی، در مرحله دوم تعب حزبی و در مرحله سوم فعالیت‌های خود در چارچوب حزب را در اولویت‌های زندگی خویش قرار دهد.

وی تصریح کرد: تردیدی نیست که در شراط فعلی کشور به مدیران با تجربه و با سابقه نیاز است. اگر این تجربه و سابقه با انرژی و توان جوانی آمیخته شود شاهد بهتر چرخیدن چرخ‌های کشور خواهیم بود.

نظری فومنی در پایان گفت:‌انتظار ما از دولت این است که با دست خود زمینه‌ساز پرورش تخریب‌گران و دلواپسان نشود و نگذارد با بودجه دولتی علیه خود دولت جریان سازی شود.

کد N276819

وبگردی