آفتاب
تشدید شکاف میان گروههای تروریستی؛

سرکرده جبهه النصره احمد الجربا را به اختلاس 75 ملیون دلاری متهم کرد

سرکرده جبهه النصره احمد الجربا را به اختلاس 75 ملیون دلاری متهم کرد

رئیس جبهه النصره در واکنش به مواضع تند رئیس ائتلاف مخالفان خارج نشین سوریه علیه گروههای تروریستی، وی را به اختلاس 75 ملیون دلاری متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسله، در ادامه تشدید اختلافات داخلی میان گروههای تروریستی و مخالفان خارج نشین سوریه، "سامی العریدی" یکی از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره، "احمد الجربا" رئیس ائتلاف مخالفان سوریه (اپوزسیون خارج نشین این کشور)  را به سرقت 75 ملیون دلار از پولهایی که به منظور کمک به گروههای تروریستی جمع آوری شده است محکوم کرد.

وی در اظهارات خود به اعترافات "أیمن احمد النعمه" معاون و دست راست الجربا استناد کرد.

سامی العریدی، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در پایگاه ارتباط اجتماعی تویتر خطاب به "إیاد قنیبی" مبلغ سلفی گفت: از الجربا بپرس پس از سرقت 75 ملیون دلار از پولهایی که به مجروحان و بیمارستانها اختصاص داشت، آنها را چه کرد؟

این در حالی است الجربا در سفر اخیر خود به واشنگتن با اتخاذ موضعی تند علیه گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش، اعلام کرد که گروه شورشی موسوم به ارتش آزاد، داعش را از برخی مناطق در سوریه از جمله ادلب و حلب بیرون رانده و هم اکنون در دیرالزور در حال جنگ با این گروه است.

إیاد قنیبی نیز در واکنش به اظهارات الجربا اظهار داشت: الجربا، کودکانه نتیجه هرجنگی را به ائتلاف خود نسبت می دهد و برادران ما باید از وی بیزاری بجویند.

کد N276055

وبگردی