آفتاب
نقوی‌حسینی به ایسنا خبر داد،

نامه‌ کمیسیون امنیت به رئیس جمهور برای حفظ منافع ملی در مذاکرات آتی

نامه‌ کمیسیون امنیت به رئیس جمهور برای حفظ منافع ملی در مذاکرات آتی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون در نامه‌ای به رئیس جمهور تاکید کرد که در آستانه تدوین توافق نهایی، منافع ملی، خطوط قرمز و دستاوردهای هسته‌ای حفظ شود.

سید حسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در آستانه مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی با گروه 1+5 و آغاز تدوین توافق نهایی در نامه‌ای به رئیس جمهور نقطه نظرات خود را منعکس کرد.

وی با بیان اینکه این نامه خطاب به رئیس جمهور به عنوان رئیس قوه اجرایی و رئیس دوره‌ای شورای عالی امنیت ملی داده شده است گفت: در این نامه آمده است که تیم مذاکره‌کننده با حفظ منافع ملی کشور و با توجه دقیق به نظرات مقام معظم رهبری خطوط قرمز نظام را در حفظ دستاوردهای فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای رعایت کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین گفت: در این نامه به این موضوع اشاره کردیم که در حفظ این دستاوردها در توافق نهایی باید اصرار شود و حتی یک قدم از منافع ملی کشور عقب‌نشینی نشود.

به گفته نقوی‌حسینی این نامه به امضای بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسیده و برای رئیس جمهور ارسال شده است.

انتهای پیام

کد N276033

وبگردی