آفتاب

رژیم صهیونیستی جاسوسی علیه آمریکا را رد کرد

رژیم صهیونیستی جاسوسی علیه آمریکا را رد کرد

وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد که آنچه که اخیرا در مورد جاسوسی گسترده این رژیم علیه آمریکا منتشر شده، تنها در جهت نقض و از بین بردن همکاری جاسوسی ویژه دو طرف بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، "یووال اشناینتز"، وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در تمامی دیدارهایی که با روسای سازمان اطلاعات آمریکا داشته هیچ گونه شکایتی از سوی این مسئولان در این باره نشنیده بلکه آنچه که شنیده تنها در جهت ستایش و تعریف و تمجید همکاری اطلاعاتی بی‌نظیر دو طرف بوده است.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که اشتاینتز فردا (دوشنبه) برای سفری سه روزه به واشنگتن سفر خواهد کرد و با مسئولان ارشد آمریکا درباره همکاری دو طرف و پرونده هسته‌ای ایران مذاکره خواهد کرد.

از مسئولانی که وی با آن‌ها دیدار خواهد داشت، "ویلیام برنز"، معاون وزیر امور خارجه آمریکا و "دایان واینشتاین"، رئیس کمیته اطلاعات در مجلس سنای آمریکا هستند.

مجله نیوزویک آمریکا اخیرا گزارشی را درباره اقدامات جاسوسی گسترده رژیم صهیونیستی در آمریکا طی ده‌ها سال گذشته منتشر کرد.

این مجله نوشته بود که قوانین آمریکا به نوعی دیپلمات‌های رژیم صیهونیستی را به دفعات به علت اقدامات جاسوسی با مشکل رو به رو کرده و حتی آن‌ها با نوعی بازخواست و توبیخ رو به رو شده بودند. اما تل آویو هیچ توجهی به این توبیخ‌ها نکرده است.

انتهای پیام

کد N275487

وبگردی