آفتاب

مصلحی:برخی ازشرکت های خصوصی اقدام به دپوی ارز ناشی از صادرات می کنند

مصلحی:برخی ازشرکت های خصوصی اقدام به دپوی ارز ناشی از صادرات می کنند

شیراز –ایرنا- وزیر سابق اطلاعات گفت: برخی شرکت های بخش خصوصی که با گرفتن وام های میلیاردی از بیت المال تولیدات خود را افزایش داده اند اقدام به دپوی ارز ناشی از صادرات می کنند که نیاز به مراقبت جدی دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حیدر مصلحی عصر شنبه در سپاه فجر استان فارس افزود: واقعیت امر این است که باید بخش خصوصی در چارچوب قانون اساسی فعالیت کند و صادرات و واردات را کنترل و مراقبت کرد تا لطمه ای به اقتصاد کشور وارد نشود.

وزیر سابق اطلاعات همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمینه مذاکرات هسته ای خط قرمزها را بیان فرموده اند و هم اکنون ما در راستای مدیریت جهادی و عزم ملی در اوج علمی دنیا قرار گرفته ایم، گفت : مذاکرات هسته ای نباید ما را از کارهای تحقیقاتی علمی بازدارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری مذاکره را پسندیده و کار دیپلماسی عنوان فرموده اند ولی در عین حال یادآور شده اند که به آنان اعتماد و اطمینان ندارم.

وی با بیان این مطلب که عقبه و پشتوانه ولایت فقیه اسلام ناب محمدی(ص) می باشد اظهار داشت: با پیروی از این خط مشی، روی پای خود ایستاده و در برابر هرگونه فشار و یا تحریم های اقتصادی مقاومت و ایستادگی کرده و هرگز مغلوب فشارهای دشمنان نخواهیم شد.

مصلحی همچنین در بخشی از سخنان خود پیرامون حوادث 88 گفت: فتنه گران با روش همسویی با استکبار قصد خسته کردن جامعه و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند که با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری تمام نقشه های آنان تاکنون نقش برآب شده است .

ک/2

7382/ 667 *1552
کد N275267

وبگردی