آفتاب
از سوی رئیس شاخه جوانان حزب اعتماد ملی مطرح شد

انتقاد از لغو «دولت، دانشگاه و تصمیمات دشوار»

انتقاد از لغو «دولت، دانشگاه و تصمیمات دشوار»

رئیس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی از لغو همایش دو روزه‌ «دولت، دانشگاه و تصمیمات دشوار» انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، همایش «دولت، دانشگاه و تصمیمات دشوار» که قرار بود با همکاری شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی، شورای هماهنگی انجمن‌های اسلامی و شوراهای احیای دانشگاه‌های کشور در روزهای 18 و 19 اردیبهشت در تهران برگزار شود، لغو شد.

حجت نظری - رئیس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی - با اشاره به لغو این همایش گفت: این همایش دو روزه قرار بود در روزهای هجدهم و نوزدهم اردیبهشت در تهران برگزار شود. در هفته‌های اخیر با وجود صدور مجوز از سوی وزارت کشور، فرمانداری تهران و همکاری اداره اماکن، برگزاری همایش در صبح روز پنجشنبه لغو شد.

وی افزود: ساعتی بعد از لغو همایش از سوی برگزارکنندگان، تنها برای یکی از چند پکیج همایش مجوز صادر شد که به دلیل اعلام قبلی، امکان برگزاری میسر نبود.

عضو شورای هماهنگی جوانان اصلاح‌طلب گفت: هدف از برگزاری همایش، تقویت دولت از طریق نقد و بررسی عملکرد دولت از سوی شوراهای احیای انجمن‌های اسلامی، با حضور اساتید برجسته آکادمیک بود که متأسفانه لغو شد.

وی ادامه داد: باید فضا برای کسانی که در چارچوب قانون، برای مصالح کشور و تقویت دولت تلاش می‌کنند مساعدتر باشد. وقتی عده‌ای معدود و با نیت مشخص، با برگزاری تجمع بدون مجوز سبب اخلال در نظم عمومی و برهم خوردن نظم ترافیکی شهر می‌شوند، انتظار می‌رود راه بر کسانی که با خیرخواهی و در چارچوب قانون اقدام می‌کنند، هموارتر باشد.

نظری همچنین تصریح کرد: شورای هماهنگی احیای انجمن‌های اسلامی نماینده‌های خود را از 50 دانشگاه سراسر کشور فراخواند تا در خصوص نحوه تعامل انتقادی با دولت به بحث و گفت‌وگو بنشینند.

وی ضمن تشکر از تمامی اعضای شورای هماهنگی احیا و همکاران این برنامه، از سخنرانان این همایش رسول منتجب‌نیا، حاتم قادری، جواد اطاعت، علی سیاسی‌راد، قانعی‌راد، احسان شریعتی، جهانبخش خانجانی، ابراهیم اصغرزاده، الهه کولایی و مدعوین این برنامه نجفقلی حبیبی، محسن آرمین، محمد بسته‌نگار، لطف‌الله میثمی، فیض‌الله عرب سرخی، غلامحسین کرباسچی، رحیم ابوالحسنی، محمد قوچانی، شمس‌الدین سیاسی‌راد، علی جمالی، جواد امام، نرگس محمدی، یدالله طاهرنژاد، علی شکوری‌راد، زهرا مجردی و فخرالسادات محتشمی‌پور نیز تشکر کرد.

انتهای پیام

کد N273538

وبگردی