آفتاب

اوزیل: قهرمانی در برزیل به آلمان خواهد رسید

اوزیل: قهرمانی در برزیل به آلمان خواهد رسید

مسوت اوزیل، ستاره تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است که این تیم قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را به دست خواهد آورد.


 


هافبک تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است که این تیم قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را به دست خواهد آورد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی با تیم‌های پرتغال، آمریکا و غنا همگروه است. ژرمن‌ها با هدایت یوآخیم لوو، از شانس‌های اصلی قهرمانی به شمار می‌آیند. 
 


مسوت اوزیل، ستاره تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است که این تیم قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را به دست خواهد آورد. اوزیل در گفت‌و‌گویی که با خبرگزاری "DPA "آلمان داشت، گفت: برای دوم شدن به برزیل نمی‌رویم. هدف ما تنها قهرمانی است. تا الان هیچ تیم اروپایی نتوانسته است در آمریکای جنوبی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. ما می‌خواهیم این رکورد را بشکنیم و در برزیل به قهرمانی برسیم. البته باید اعتراف کنم که کار بسیار سختی پیش‌رو داریم، ولی اگر خوش شانس باشیم می‌توانیم به قهرمانی برسیم. 
  [p]
اوزیل شش هفته‌ای است که به خاطر آسیب دیدگی‌ به میدان نرفته است. با این حال یوآخیم لوو او در فهرست نهایی ژرمن‌ها برای حضور در برزیل قرار داد. اوزیل گفت: از این که سرمربی تیم به من اعتماد کرد بسیار خوشحالم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا هر چه زودتر به مرز آمادگی کامل برسم و بتوانم انتظارات مربی و مردم کشورم را برآورده کنم. 
  [p]
تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین دیدار خود باید به مصاف پرتغال برود؛ تیمی که کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن فوتبال جهان را در اختیار دارد. اوزیل معتقد است که باید او و هم تیمی‌هایش در تمام بازی‌ها با تمرکز کامل به میدان برود و هیچ حریفی را دست کم نگیرند. او گفت: هدف ما قهرمانی است. برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. به خوبی می‌دانیم برای پیروز شدن باید تا آخرین لحظه بجنگیم، چرا که تیم‌های ضعیف‌تر گاهی اوقات برابر تیم‌های قوی‌تر شگفتی‌ساز ظاهر می‌شوند. ما باید تا آخرین ثانیه تمرکز داشته باشیم.


ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م 
           
کد N273333

وبگردی