آفتاب

عزیزی: خودمان را در عرصه محرومیت‌زدایی مسوول می‌دانیم

عزیزی: خودمان را در عرصه محرومیت‌زدایی مسوول می‌دانیم

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی خودش را در عرصه محرومیت‌زدایی و کمک به مردم، مسوول ومکلف می‌داند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس ابراهیم عزیزی در پیش خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران و همزمان با چهاردمین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی طی سخنانی تصریح کرد: بسیج در طول حیات طیبه خود شاهد حماسه‌سازی بوده است یکی از این عرصه‌های حماسه‌سازی کمک به آبادانی کشور است. این عرصه که همراه با حضور مردم بوده است، بسیار موفقیت آمیز بوده است.

وی ادامه داد: استفاده از نیروی جوان که سرشاز خلاقیت وابتکار است باعث ایجاد روحیه نشاط در عرصه سازندگی شده است. همچنین استفاده از ارزش‌های بسیجی برای رسیدن به موفقیت و حماسه‌سازی،‌خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار با بهره‌گیری از روحیه جهادی از وظایف این سازمان است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به برخی فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی گفت: ما در طی 14 سال گذشته شاهد ورود میلیون‌ها جوان عاشق به عرصه محرومیت‌زدایی بودیم امروز اعلام می‌کنیم که 85 هزار پروژه عمرانی،‌اجرایی عملیاتی شده است بالغ بر 86 هزار مدرسه و کارگاه آموزشی بازسازی و بهسازی کردیم و مفتخریم اعلام کنیم آموزش و توانمندسازی و همچنین حرفه‌ای سازی برای 500 هزار نفر اجرایی کردیم.

عزیزی در ادامه گفت: 4 هزار 181 کیلومتر احداث کانال آبیاری در نقاط دور دست، یک میلیون و 600هزار هکتار بیابان‌زدایی، کاشت ‌4هزار و 850 اصل نهال و 1600 هزار هکتار تولید و کاشت خدماتو توانمندی‌های در عرصه‌های طبیعی از جمله فعالیت‌های سازمان جهاد سازندگی بوده است.

وی اظهار کرد: اینها گوشه‌ای از اقدامات و تلاش‌های جهاد سازندگی است و ما بر این باور هستیم که با استفاده از روحیه بسیج وارد عرصه های انقلاب شویم و قطعا با بهره‌گیری از ارز‌ش‌های انقلابی حماسه‌ساز خواهیم بود. ما می‌دانیم که رجوع به فرهنگ بسیج و بهره‌گیری از این لشگر الهی باعث پیشرفت ما خواهد شد.

انتهای پیام

کد N272562

وبگردی