آفتاب
نماینده مردم شرق هرمزگان خبر داد

پیگیری برای جذب معلم در هرمزگان

پیگیری برای جذب معلم در هرمزگان

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کمبود معلم در شهرستان‌های شرق هرمزگان؛ ازطریق مجلس پیگیری لازم جهت جذب نیرو انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در آئین بزرگداشت مقام معلم درشهرستان رودان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم افزود: تلاش برای نهایی شدن جذب مربیان پیش دبستانی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است و بزودی خبرهایی دراین راستا اعلام خواهد شد.

وی در جمع بیش از 500 فرهنگی شهرستان رودان خاطرنشان کرد: در سال گذشته قریب به 300 معلم با آزمون استخدامی جذب مجموعه آموزش و پرورش بشاگرد شدند و با توجه به کمبود معلم در شهرستان‌های شرق هرمزگان نظیر میناب، رودان و جاسک از طریق مجلس پیگیری لازم جهت جذب نیرو در این مناطق انجام شده است و در صورت نهایی شدن این مصوبه درمجلس، اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه برای عموم مردم انجام خواهد شد.

وی دانش‌آموزان هرمزگان را مستعد، مبتکر و خلاق خواند و اظهار کرد: بررسی شیوه‌های نوین آموزشی، ارتقاء سطح آموزشی و کیفیت‌بخشی به آموزش می‌تواند نقش مهمی در تحقق جایگاه واقعی علمی دانش‌آموزان استان داشته باشد.

نماینده مردم شرق هرمزگان به جایگاه معلم اشاره کرد و افزود: تعلیم و تربیت از شئونات الهی است و خداوند این موهبت عظیم را به پیامبران آموخت و به آن‌ها واگذار کرد تا بشر از این ناحیه بتواند به سوی قرب الهی قدم بردارد.

وی تصریح کرد: معلمان باید به خود ببالند که راه انبیاء و ائمه را ادامه می‌دهند و ما نیز این مقام والای معنوی را ارج می نهیم.

وی با اشاره به این‌که «امروزه پرچمدار علم و دانش در کشور معلمان هستند» گفت: جامعه ما نیاز به تربیت نیروی انسانی کارآمد دارد که بتوانند کشور را در رتبه‌های ممتاز جهانی قرار دهند.

نماینده مردم رودان، میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد گفت: امروزه به همت معلمان جوان و دانشمندان کشورمان توطئه ها و تحریم های دشمنان را خنثی کرده‌ایم و دشمن از دینداری، قدرت سیاسی و نظامی و دانش جوانان ایرانی هراس دارد.

انتهای پیام

کد N271480

وبگردی