آفتاب
رییس جمهور تأکید کرد:

تکمیل و راه اندازی فاز دوم مجتمع پتروشیمی ایلام تا پایان دولت یازدهم

تکمیل و راه اندازی فاز دوم مجتمع پتروشیمی ایلام تا پایان دولت یازدهم

امیدواریم واحدهای پتروشیمی دیگر دراستان ایلام از جمله پتروشیمی دهلران که می تواند برای منطقه و کشور سودمند باشد، با تلاش و همت متخصصان راه اندازی شود.

رییس جمهور درجریان افتتاح فاز اول مجتمع پتروشیمی ایلام،درجلسه ای با مهندسان، مدیران و مسئولان این مجتمع،تصریح کرد: افتتاح بخش های مختلف و جدید در صنعت پتروشیمی برای دولت حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی با بیان این مطلب که افتتاح و آغاز بکار مجتمع پتروشیمی ایلام موضوعی مهم برای دولت بشمار می آید، ابراز امیدواری کرد:واحدهای دیگر از جمله فاز دوم این مجتمع نیز تا پایان دولت یازدهم راه اندازی شود، تا شاهد تحول در استان ایلام و کشور باشیم.

رییس جمهور گفت: امروز حرکت خوبی همراه با امید به آینده در همه بخش های کشور آغاز شده است، و تلاش همگان در جهت توسعه و پیشرفت روز افزون کشور ضروری است.

روحانی با بیان اینکه دولت در حد توان خود در جهت توسعه استان ایلام تلاش خواهد کرد، افزود: امیدواریم واحدهای پتروشیمی دیگر دراستان ایلام از جمله پتروشیمی دهلران که می تواند برای منطقه و کشور سودمند باشد، با تلاش و همت متخصصان راه اندازی شود.

رییس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد آبادانی کشور باشیم.

در این جلسه زنگنه وزیر نفت گزارشی از وضعیت طرح های توسعه ای و پروژه های در حال اجرای وزارت نفت در استان ایلام ارائه کرد.

کد N270863

وبگردی