آفتاب

ندیمی: با «صل علی محمد فلانی خوش آمد» غرق در اوهام و خیالات نشویم

ندیمی: با «صل علی محمد فلانی خوش آمد» غرق در اوهام و خیالات نشویم

نماینده مردم لاهیجان در مجلس اظهار کرد: مردم از مسئولان دعوا، حزب، گروه و دسته نمی‌خواهند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس اظهار کرد: مردم از مسئولان دعوا، حزب، گروه و دسته نمی‌خواهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایرج ندیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: بارها گفته‌ایم که ما نوکر و خادم مردم هستیم و مردمان ولی نعمت ما هستند اما آیا آیین نوکری در بین نوکران رایج است؟ و آیا اربابان می‌توانند نوکران خود را ملاقات کرده و خواسته‌های خود را از آنها بپرسند؟

وی ادامه داد: آیا می‌دانید چندین میلیون انسان دخل و خرج برابر ندارند و از این رو در پستوی زندگی له می‌شوند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با بیان اینکه مردم از ما دعوا، حزب و گروه و دسته نمی‌خواهند، تصریح کرد: آنها می‌خواهند همه همسو و در کنار رهبرمان علیه فقر، فساد و تبعیض بجنگیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: آیا ما موانع تولید را در کشاورزی و صنعت می‌شناسیم و اگر می‌شناسیم برای آن اندیشه‌ای کرده‌ایم؟

ندیمی یادآور شد: نکند که خنده ارباب، نوکر را عاصی کرده باشد، نکند از اینکه مردم به ما می‌گویند صل علی محمد فلانی خوش آمد، ما غرق در اوهام و خیالات شویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ای همه کسانی که در تقنین و اجرا هستید، ما در حل گره‌های برون مرزی در ایستادگی عزتمندانه و از روی حکمت و مصلحت می‌توانیم با همه دنیا حرف بزنیم اما حرفی که نتیجه آن عزت مضاعف ملتی باشد که در مقابل همه ابر جنایتکاران ایستاده بود، هست و خواهد بود و سند آن قطرات خون شهیدانی است که ما به آن وابسته‌ایم.

وی با تاکید بر خدمت به مردم توسط مسئولین، تصریح کرد: اگر ما از مردم هستیم باید تنها دغدغه ما این باشد که در مردم باشیم و اگر در مردم هستیم باید برای مردم باشیم.

ندیمی در پایان اظهار کرد: نکند هیاهوی احزاب و هیاهوی رای، ما را بفریبد چرا که ما وامدار این مردم، بدهکار این مردم و نوکر این مردم هستیم.

انتهای پیام

کد N269394

وبگردی