آفتاب

نماینده آستانه اشرفیه: سرسبزی گیلان کلاه گشادی برای مردم این منطقه شد

نماینده آستانه اشرفیه: سرسبزی گیلان کلاه گشادی برای مردم این منطقه شد

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس اظهار کرد: سرسبزی و دریای خزر کلاه گشادی برای مردم منطقه شده و باعث محرومیت‌های فراوانی شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسین قربانی طی تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان گیلان علیرغم سرسبزی و تنوع، بالاترین نرخ تورم را دارد لذا این سوال را از رییس‌جمهور و مجلس مطرح می‌کنم که برای رفع این مشکل چه برنامه‌ای را دارد؟

وی در تذکری خطاب به وزیر راه، تصریح کرد: راه‌های روستایی در گیلان از متوسط کشوری پایین‌تر است و پل آستانه اشرفیه به دلیل نیمه کاره ماندن تبدیل به معضل امنیتی برای منطقه شده است و همچنین راه آستانه اشرفیه - کیاشهر هر روز از مردم قربانی می‌گیرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت آب کشاورزی در استان گیلان به مرز بحرانی رسیده است لذا از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم هر چه سریعتر به این مساله توجه کنند.

وی با انتقاد از وضعیت اعطای وام در بانک‌ها از وزیر اقتصاد خواست که این مشکل را ساماندهی کند چراکه مردم نیازمند برای وام باید مدت‌ها منتظر باشند اما عده‌ای به راحتی وام دریافت می‌کنند.

قربانی در پایان ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی برای توجه به مشکل چایکاران، از رییس‌جمهور برای توجه به موضوع سلامت خواستار اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه سلامت و بهداشت و درمان شد.

انتهای پیام

کد N269206

وبگردی