آفتاب

اخوانی‌ها از نظر حمدین صباحی هم آینده‌ای در مصر ندارند

اخوانی‌ها از نظر حمدین صباحی هم آینده‌ای در مصر ندارند

حمدین صباحی تصریح کرد: اگر در انتخابات ریاست جمهوری آتی مصر پیروز شوم اخوان المسلمین هیچ جایگاهی در کشور نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، حمدین صباحی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر در گفت‌وگویی با شبکه النهار 2 تاکید کرد: اگر در خود توانایی اداره حکومت را نمی‌دیدیم هرگز نامزد انتخابات نمی‌شدم و در حال حاضر از وضعیت سلامتی بسیار خوبی برخوردارم.

وی افزود: اگر رئیس جمهور شوم اخوان المسلمین یا حزب آن‌ها در جامعه مصر هیچ جایگاهی نخواهند داشت چرا که قانون اساسی احزاب دینی را ممنوع کرده است و اخوان المسلمین به عنوان شهروندان مصری با قانون برخورد خواهند کرد.

صباحی اظهار داشت: من طرفدار تمامی کسانی هستم که برای ساخت و پیشرفت دوباره وطن خود تلاش می‌کنند و با حسنی مبارک، دیکتاتور سابق مصر، فساد، استبداد و کسانی که به خشونت و تروریسم دعوت می‌کنند، مخالفم و با آن‌ها مبارزه می‌کنم.

وی ادامه داد: ما اختلافی بر سر چگونگی تعامل با اخوان المسلمین نداریم و طرفداران ما به خوبی می‌دانند که 25 ژانویه انقلاب بود و 30 ژوئن نیز موجی برای تکمیل آن است. من اطمینان دارم که مصری‌ها با آگاهی و توانایی رای می‌دهند.

وی گفت: من از اهداف انقلاب حمایت می‌کنم و جایگاه خود را ترک نمی‌کنم. اطمینان دارم که با امید به خدا پیروز می‌شوم و فقرا و طبقه متوسط و پیشه‌وران رویای پیروزی را تحقق می‌بخشند.

انتهای پیام

کد N269150

وبگردی