آفتاب
لیونل مسی:

می‌خواهم در جام جهانی بدرخشم/ گروه آرژانتین آسان نیست

می‌خواهم در جام جهانی بدرخشم/ گروه آرژانتین آسان نیست

مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت پس از دو دوره حضور در رقابتهای جام جهانی می‌خواهد در این دوره از مسابقات بدرخشد.


به گزارش خبرگزاری مهر، "لیونل مسی" با پیراهن آرژانتین در سال 2005 به عنوان قهرمانی رقابتهای جام جهانی زیر 20 سال دست پیدا کرد. وی سه سال بعد با تیم آرژانتین قهرمان المپیک 2008 پکن شد اما این بازیکن 26 ساله هنوز نتوانسته مهم ترین جام زندگی‌اش را بالای سر ببرد.





مسی در تیم سال 2006 خوزه پکرمن فقط یک گل به ثمر رساند و در مرحله یک چهارم نهایی با آرژانتین حذف شد. اگرچه او در تیم سال 2010 دیه‌گو مارادونا نقش کلیدی داشت اما نتوانست جام جهانی را به مجموعه افتخارات خود بیفزاید چرا که در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 4 بر صفر مقابل آلمان شکست خوردند.





مسی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد در تیم الخاندرو سابه‌یا نقش متفاوتی داشته باشد، اظهار داشت: خب، الان چهار سال گذشته است. من اعتماد به نفس بیشتری دارم و همانطور که شما انتظار دارید، تجربه‌ام هم بیشتر شده است.





وی افزود: من دو جام جهانی را تجربه کرده‌ام و کاپیتان تیم ملی کشورم هستم. اگرچه قبلا گفتم که پوشیدن بازوبند کاپیتانی بر روی رفتار من با هم‌تیمی‌هایم در داخل و خارج زمین تاثیری نخواهد داشت با این حال بازوبند کاپیتانی چیز ویژه ای است. ما سعی خواهیم کرد برای دستیابی به هدفمان هر آنچه لازم است را انجام دهیم.





مسی هشدار داد که آرژانتین باید در تقابل با تیم‎های بوسنی و هرزگوین، نیجریه و ایران در گروه F  کاملا به هوش باشد.





وی گفت: بیشتر مردم فکر می‎کنند که ما در گروه آسانی قرار داریم و آرژانتین بدون مشکل صعود می‌‎کند. ما اینطوری فکر نمی‌کنیم. معتقدیم در رقابتهای جام جهانی گروه ساده‌ای وجود ندارد. همه بازی‌ها دشوارند.





مسی در ادامه گفت: برای ما کسب پیروزی در نخستین دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین مهم است، برای اینکه شروع خوبی داشته باشیم. این موضوع به تیم اعتماد به نفس می‌دهد اما من اعتقاد دارم که گروه ما متوازن است. شاید در دیگر گروه ها نام‌های پراهمیت‌تری باشند اما من فکر می‌کنم همه گرو‌ه‌ها متوازن هستند.



کد N269090

وبگردی