آفتاب

تعهد اولاند به انجام اصلاحات فوری

تعهد اولاند به انجام اصلاحات فوری

رئیس‌جمهوری فرانسه در سخنانی عنوان کرد که رابطه‌اش با یک بازیگر سینما «زننده» نبوده است و اینکه وی یک راه فرار برای پایان دادن به رکود اقتصادی فرانسه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از صدای روسیه، فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه در اولین اظهارات تلویزیونی خود پس از جدایی‌ از «والری تریروایلر» 48 ساله متعهد شد که با سرعت بخشیدن به اصلاحات، فرانسه را دوباره در مسیر پیشرفت قرار دهد.

اولاند که کمترین میزان محبوبیت در میان همه روسای جمهور فرانسه را دارد، اذعان داشت که پشیمان بوده و تردید رای‌دهندگان در خصوص اقداماتش را درک می‌کند.

وی همچنین بر اقدامی تازه برای به دست آوردن اعتماد رای‌دهندگان در دومین سالگرد انتخابش اجازه داد تا به مدت یک ساعت در یک مصاحبه رادیویی مورد سوال قرار بگیرد.

این رهبر سوسیال که به دلیل مالیات‌های سنگین، بیکاری افسار گریخته و اختلافات وزرایش به پایین‌ترین میزان محبوبیت خود رسیده است، از فرانسوی‌ها خواست تا کار او را در پایان دوره پنج ساله‌اش قضاوت کنند.

براساس یک نظرسنجی که نتایج آن روز دوشنبه منتشر شد، تنها یک پنجم از رای‌دهندگان همچنان به اولاند اعتماد دارند.

اولاند همچنین اتهام غیرحرفه‌ای بودنش در دو سال اخیر را رد کرده و با ذکر مواردی همچون مداخله در کشور مالی، بیرون آوردن منطقه یورو از بحران به موفقیت‌های خود اشاره کرد.

در حالی که پیشتر تصویری از اولاند منتشر شده بود که با یک موتورسیکلت به دیدار «ژولی گیه»، معشوقه جدید 41 ساله خود رفته بود، او اظهار داشت که از رفتار زننده در ارتباط با گیه خودداری کرده است.

انتهای پیام

کد N268980

وبگردی