آفتاب
/سفر روحانی به ایلام/

استقبال گرم ایلامی‌ها از رئیس‌جمهور

استقبال گرم ایلامی‌ها از رئیس‌جمهور

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید در چهارمین سفر داخلی خود صبح امروز وارد استان ایلام شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم، بویژه جوانان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اعزامی به ایلام، رئیس‌جمهور صبح امروز در فروردگاه شهدای ایلام مورد استقبال رسمی مقامات محلی از جمله محمدرضا مراوید استاندارد ایلام و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی‌فقیه در استان قرار گرفت و در مسیر فروردگاه تا ورزشگاه تختی (محل سخنرانی رئیس‌جمهور در جمع مردم ایلام) از میدان مادر تا میدان شهدای شهید کشوری، در مسیر بلوار آزادی مورد استقبال خودجوش و گرم مردم ایلام قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در مسیر حرکت رئیس‌جمهور بنرهایی با مضامین "صلی علی محمد یاور احمد آمد"، "تدبیر + امید = مساوی ایران همیشه سربلند"، "رئیس‌جمهور محبوب خوش هاتی" و "مقدم روحانی به شهر سربلندی را گرامی می‌داریم" نصب شده بود.

مردم کردزبان ایلام سوار بر اسب یا پیاده با پوشیدن لباس‌های محلی به استقبال رئیس‌جمهور آمده بودند و در مسیر حرکت خود گوسفند قربانی کردند.

همچنین عده زیادی از ساعاتی قبل در ورزشگاه تختی برای شنیدن سخنان روحانی حضور یافته بودند و رئیس‌جمهور در پاسخ به ابراز احساسات مردم ایلام گفت: دولت خدمتگذار با برنامه و اجرای برنامه ان‌شاءالله به محبت شما پاسخ مناسب خواهد داد و در طول خدمتش طرح‌ها و برنامه‌های آبادانی این استان را از یاد نخواهد برد.

انتهای پیام

کد N268979

وبگردی