آفتاب

سردار فدوی: سرعت شناورهای نیروی دریایی سپاه دو برابر شناورهایی آمریکایی است

سردار فدوی: سرعت شناورهای نیروی دریایی سپاه دو برابر شناورهایی آمریکایی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدفگذاری این نیرو دستیابی به شناورهایی با سرعت سه برابر نسبت به شناورهای آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار علی فدوی در حاشیه سومین همایش ملی شناورهای تندور سپاه با اشاره به اینکه "ما به دنبال دستیابی به شناورهای با سرعت 80 نات (گره دریایی) هستیم"، اظهار کرد: در جنگ دریایی، سرعت یک عنصر اصلی در تعیین نتیجه نبرد است. تا چند سال پیش شناورهای آمریکایی 31 نات سرعت داشتند.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها معتقدند آنها در آینده با جنگ‌های نامتقارن روبه‌رو هستند و دلیل آنها جنگ‌های سال 66 با نیروی دریایی سپاه بوده است. آنها معتقدند با تهدید مواجه هستند در حالی که منشاء تهدید، خود آنها هستند.

فدوی اضافه کرد: سال‌هاست که سرعت شناورهای نیروی دریای سپاه دو برابر شناورهای آمریکایی است و هدفگذاری ما دستیابی به سرعت سه برابری نسبت به شناورهای آمریکایی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین با بیان اینکه "تجلی هر علمی، در توانمندی نظامی کشورهاست"، خاطرنشان کرد: تجلی توانمندی نیروی دریایی سپاه همین شناورهای تندرو بوده است.

وی درباره توانمندی نیروی دریای سپاه یادآور شد: توانمندی این نیرو را باید از آمریکایی‌ها باید بپرسید زیرا آنها از ابتدای انقلاب درگیری با کشور ما را آغاز کرده‌اند و وظیفه ما دفاع در مقابل با این تعرض است. ما در این دفاع، آمریکایی‌ها را به خاک ذلت کشانده‌ایم.

انتهای پیام

کد N268939

وبگردی