آفتاب

حکیمی‌پور: دولت در برابر تخریب‌گرها نجابت به خرج داده است

حکیمی‌پور: دولت در برابر تخریب‌گرها نجابت به خرج داده است

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه "امروز دولت در برابر تخریبِ تخریب‌گرها نجابت بسیاری به خرج می‌دهد"، گفت: دولت هیچگاه نباید در برابر تخریب‌های وارد شده به خود، مقابله به مثل و سیاست واکنشی اتخاذ کند.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر اینکه "رعایت اخلاق در چارچوب قانون اساسی و توجه به منافع ملی، از مرزهای میان تخریب و نقد است"، اظهار کرد: نقد باید به‌گونه‌ای در جامعه مطرح شود که موجب التهاب‌آفرینی و ایجاد تشنج در جامعه نشده و از آن بوی نزاع و تخریب احساس نشود.

وی با تاکید بر اینکه "دولت یازدهم همواره از نقد استقبال کرده است"، تصریح کرد: کسانی که قصد دارند با انتقادات دلسوزانه خود دولت و مسئولان را راهنمایی کنند، باید مراقب باشند که نقدشان به سمت تعارض با منافع ملی کشور سوق پیدا نکند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "متأسفانه ما در داخل کشور مشاهده می‌کنیم که برخی منافع جناحی و سیاسی گروهی خود را به منافع ملی ترجیح می‌دهند"، گفت: متأسفانه برخی حاضرند مرزهای اخلاق،‌ قانون، ثبات و امنیت در کشور را در جهت رسیدن به اهداف خود زیر پا بگذارند.

حکیمی‌پور با بیان اینکه "گروه‌های تخریب‌گر، گروه‌های افراطی و تندرو هستند"، افزود: این افراد گروه‌های تندرویی هستند که از طریق باندهای قدرت پشت پرده حمایت می‌شوند. این افراد کسانی هستند که در گذشته منافعی داشتند اما امروز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید منافع جناحی‌شان مورد تهدید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این گروه‌ها عملاً افرادی هستند که در لایه‌های پنهان قدرت حضور فعال دارند و با ابزار و امکانات مردمی‌ که در اختیارشان هست، در تلاش هستند تا با روش‌های غیراخلاقی دولت منتخب مردم را تخریب کنند؛ این در حالی است که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، مقام معظم رهبری مکرراً بر لزوم ایجاد آرامش در جامعه و رعایت مرزهای میان تخریب و نقد تاکید داشتند.

دبیرکل حزب اراده ملت در ادامه با تاکید بر اینکه "گروه‌های تخریب‌گر در جامعه همواره قابل شناسایی هستند"، اظهار کرد: متأسفانه امروز مشاهده می‌کنیم که با وجود تاکیدات رهبری، فضا نسبت به گذشته متشنج‌تر شده است. امروز پرسشی در اذهان مردم وجود دارد مبنی بر اینکه چرا همیشه جریاناتی در جامعه وجود دارند که از مصونیت آهنین برخوردارند و هیچگاه در پیشگاه قانون پاسخگو نیستند؟

وی به سیاست‌های دولت در پرهیز از جنجال‌آفرینی و وارد نشدن به هماوردی با گروه‌های تخریب‌گر در جامعه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه "امروز دولت در برخورد با گروه‌های تخریب‌گر نجابت بسیاری به خرج می‌دهد"، گفت: سیاستی که امروز دولت در برابر تخریب‌های وارده به خود اتخاذ کرده است، سیاست صحیحی است؛ چراکه دولت نباید در مقابل تخریب‌گرها وارد مقابله به مثل شود.

حکیمی‌پور در پایان با بیان اینکه "عرصه برخورد و مقابله با تخریب‌گرها عرصه حاشیه‌ای و کاذب است"، تاکید کرد: دولت باید با پرهیز از اتخاذ سیاست واکنشی کارهای خود را از طریق سیاست کنشی پیگیری کنند و خود را در دام گروه‌هایی که قصد دارند دولت را درگیر مباحث فرسایشی کنند، گرفتار و درگیر نکند.

انتهای پیام

کد N268427

وبگردی