آفتاب
با حکم مرتضی بانک؛

مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی کوروش رادفر را به سمت مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این حکم به شرح ذیل است :

جناب آقای کوروش رادفر

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد» منصوب می‌شوید.

بی‌تردید پاسخگویی به وظایف مرتبط با حوزه کاری ایجاب می‌نماید، با بهره‌مندی از تمامی امکانات و منابع در اختیار به گونه‌ای عمل شود تا به لحاظ کلیه ضوابط و قوانین حاکم، صرفه و صلاح نهاد را سرلوحه کاری خود قرار داده و متاثر از شاخص‌های متعارف و استانداردسازی امور، تامین نیازها و پاسخگویی به خواسته‌های تمامی سطوح مدیریتی و همکاران محترم را در زمینه‌های ارجاعی به صورتی روان و با نگاه خادمیت در دستور کار قرار دهید.

انتظار دارد با همسویی و همدلی تمامی همکاران صادق و متعهد شاغل در آن اداره کل و تعامل و مراوده سازمان صمیمی و موثر، اصلاح فرآیند انجام کارها را به ویژه در موضوعات مرتبط با خریدها، امور قراردادها و پیمانکاران، ترابری و نقلیه، تعمیر و نگهداری آبنیه و مستحدثات اداری را هرچه زودتر شاهد باشیم.

امید است با عنایات الهی و همکاری همکاران نهاد و دستگاه‌های ذی‌ربط، در انجام وظایف قانونی و حسن جریان امور، با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

انتهای پیام

کد N268015

وبگردی