آفتاب

محمود عباس و سوزان رایس در رام الله دیدار می کنند

محمود عباس و سوزان رایس در رام الله دیدار می کنند

تهران-ایرنا- یکی از مقامات فلسطینی روز سه شنبه گزارش داد که قرار است محمود عباس روز پنج شنبه در رام الله با مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار و در مورد روند مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و فلسطین مذاکره کنند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، حنا عمره یکی از مقامات کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین به رادیو صدای فلسطین گفت که قرار است سوزان رایس مشاور امنیت ملی دولت آمریکا با هدف احیای مذاکرات میان مقامات فلسطینی و رژیم صهیونیستی به رام الله سفر کند.

این مقام فلسطینی در ادامه رژیم صیهونیستی را به نتیجه بخش نبودن مذاکرات با فلسطینیان متهم کرد و دلیل نبود موفقیت در این مذاکرات را شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی و امتناع این رژیم از آزادی گروه نهایی زندانیان فلسطینی در زندان این رژیم خواند.

9 ماه مذاکرات میان مقام های رژیم صیهونیستی و فلسطین 29 آوریل بدون حصول پیشرفت محسوسی پایان یافت. طی آن مذاکرات آمریکا تلاش کرد تا دو طرف را به موافقت بر سر یک چارچوب طرح برای پایان دادن به تنش های دو طرف متقاعد کند که در این جهت ناکام ماند.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود رایس برای دیدار با عباس وارد کرانه باختری شود و با رییس تشکیلات خودگردان در مورد مهمترین تحولات مربوط به مذاکرات فلسطین- رژیم صیهونیستی رایزنی کند. رایس قرار است با مقام های رژیم صهیونیستی نیز دیدار و گفت و گو کند.

مترجمام**9234**1010
کد N267997

وبگردی