آفتاب

بانوی اول نیجریه معترضان را به همدستی با ربایندگان دختران متهم کرد

بانوی اول نیجریه معترضان را به همدستی با ربایندگان دختران متهم کرد

بانوی اول نیجریه خواستار بازداشت رهبر معترضانی شد که واکنش دولت به آدم ربایی تروریستی بیش از 200 دختر محصل را محکوم کردند و حتی تظاهرکنندگان را به جعل این رویداد و همکاری با گروه افراطی بوکوحرام متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ساراتو آنگوس اندیر پایا، رهبر معترضان گفته است که وی و نایومی موتانیادار، یکی دیگر از رهبران معترضان توسط ماموران امنیت کشور به یکی از پایگاه‌های پلیس برده شده و نیادار هنوز آزاد نشده است.

اندیر پایا افزود: پی شنس جاناتان، بانوی اول نیجریه آن‌ها را به جعل این آدم ربایی متهم کرده است. او دروغ‌های بسیاری به ما گفت از جمله اینکه ما تنها به دنبال بدنام کردن دولت هستیم و نمی‌خواهیم از حکومت و دولت همسرش حمایت کنیم. هنگامی که خانم جاناتان ما را به وابسته بودن به شبکه تروریستی بوکوحرام متهم کرد، افراد دیگری که در آن نشست حضور داشتند، او را تشویق کرده و گفتند "بله بله درست است". آن‌ها گفتند که ما بوکوحرام هستیم و نبادار یکی از اعضای شبکه بوکوحرام است.

شبکه خبری بی‌بی‌سی در گزارشی گفت، به نظر می‌آید خانم جاناتان با دشمنی و غرض ورزی عمل کرده چرا که وی از اینکه مادران دختران ربوده شده نیادار را به این نشست فرستاده بودند احساس توهین کرده است.

انتهای پیام

کد N267901

وبگردی