آفتاب

نماینده خاش: فتح خاکریز نارسایی‌ها در سیستان و بلوچستان در گرو همراهی مجلس و دولت است

نماینده خاش: فتح خاکریز نارسایی‌ها در سیستان و بلوچستان در گرو همراهی مجلس و دولت است

نماینده خاش گفت: دشمنان کشور در جنوب شرق کشور پشت خاکریز نارسایی‌ها، سنگر گرفته‌اند اگر دولت و مجلس به استان توجه کنند این خاکریز فتح می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تذکر شفاهی از استقبال مردم استان سیستان و بلوچستان از رییس جمهور و هیات همراه ایشان و تصمیمات اتخاذ شده تشکر کرد.

نماینده مردم خاش با یادآوری تلاش‌های نیروهای امنیتی مبارزه با دسایس دشمنان کشور در استان سیستان و بلوچستان گفت: در کلام زیبای امام حسین(ع) است که آیا یاری کننده‌ای هست تا ما را یاری کند؟ در حوزه سلامت به وزیر بهداشت و درمان تذکر می‌دهم که مدیریت ضعیف دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موجب گسترش وضعیت اسف‌بار این حوزه در سطح استان شده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران نسبت به بی‌برنامگی در حوزه صنعت و معدن سیستان و بلوچستان، کاهش سهمیه آرد عشایر و روستاییان و ضعف نظارت در حوزه نوسازی مدارس به وزرای صنعت، معدن و تجارت و آموزش و پرورش تذکر داد.

پشنگ از آقایان چیت‌چیان، جانبار، زنگنه، فرجی دانا و میلی منفرد مسوولان وزارتخانه‌های نیرو، صنعت و علوم به دلیل آب‌رسانی و گازرسانی به شهرستان خاش و راه‌اندازی دانشگاه صنعت و معدن خاش تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیتهای بالایی در حوزه آب دارد به نحوی که یکی از رودخانه‌های استان بادبی 1000 لیتر در ثانیه در استان جاری است اما هیچ بهره برداری از این ظرفیت بالقوه در جهت خدمت رسانی به مردم انجام نشده است.

انتهای پیام

کد N267093

وبگردی