آفتاب

خسروی: نظام اسلامی حاصل مجاهدت اولیا و انبیای الهی است

خسروی: نظام اسلامی حاصل مجاهدت اولیا و انبیای الهی است

نماینده مردم تربیت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، نظام اسلامی را حاصل مجاهدت اولیا و انبیای الهی و امانت شهیدان دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، مجلس، قوه قضاییه و همه کارگزاران و مسئولین نظام بدانند امروز همانند دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد با تفکر مادی و فرعونی قدرت‌های استکباری هستیم که راه پیروزی در عرصه اقتصاد و فرهنگ همان مدیریت جهادی یاران شهیدمان است.

وی ادامه داد: امروز نیز با همان تدبیر و با علم و ایمان، صبر، بصیرت و با استفاده از مدیران جهادی می‌توان تا سر حد شهادت خدمتگزار مردم بود که در این راستا باید از همه استعدادها و توانمندی‌های انسانی، مادی و معنوی کشور امام زمان (عج) بهره‌برداری حکیمانه‌ای با معیار عدالت داشته باشیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه ایران اسلامی با الگوی مردم‌سالاری دینی باید به جهان معرفی شود، تصریح کرد: این کار بزرگترین جهاد است و سنت ثابت الهی است که وحدت، اصول و ارزش‌های الهی و تمسک به ولایت اهل بیت (ع) عامل پیروزی و نجات و تفرقه، اختلاف و دوری از دنیاطلبی عمل خواری و ذلت است.

خسروی نظام اسلامی را امانت شهیدان دانست و گفت: این نظام حاصل مجاهدت اولیا و انبیای الهی است که باید با مدیریت جهادی و عزم ملی با آرمان‌های امام راحل و شهدا به مردم خدمت کنیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم، از وزیر آموزش و پرورش خواست تا لایحه نظام رتبه‌بندی معلمین را هر چه سریعتر تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر، بر رعایت حقوق کارگران و تدبیر موثر برای بیمه و تامین اجتماعی آنها تاکید کرد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در پایان با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه خود، خواستار رسیدگی به مشکلات و مسائل این مناطق شد.

انتهای پیام

کد N266986

وبگردی