آفتاب

تجمع تعدادی از مالکان زمین‌های مرادآباد و سوهانک مقابل مجلس

تجمع تعدادی از مالکان زمین‌های مرادآباد و سوهانک مقابل مجلس

تعدادی از مالکان زمین‌های مرادآباد و سوهانک که گفته می‌شود از کارمندان جهاد کشاورزی هستند با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی به مشکلات‌شان شده تا از بلاتکلیفی در مورد زمین‌هایشان رها شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تعدادی از کارمندان جهاد کشاورزی به دلیل اینکه اجازه ساخت و ساز به زمین‌های آنها در مناطق مرادآباد و سوهانک داده نمی‌شود خواستار رسیدگی به این مساله شدند.

این افراد که پیش از این نیز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند، از صبح امروز با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مشکل خود بودند.

به گفته آنها، 1794 از دستور رهبری به دولت گذشته است اما متاسفانه نه دولت قبلی و نه دولت جدید به این موضوع رسیدگی نکرده‌اند. استدلال این افراد این است که به آنها گفته‌اند زمین‌هایشان در ارتفاع 1800 متری قرار دارد و بنابراین نمی‌توانند به ساخت و ساز بپردازند در واقع نه اجازه ساخت و ساز دارند و نه اجازه فروش در حالیکه دانشگاهی که در مجاورت این زمین‌ها قرار دارد تا ارتفاع بیش از این نیز اقدام به ساخت و ساز کرده است.

بر اساس این گزارش، تجمع‌کنندگان از کارمندان جهاد کشاورزی هستند اما تا به حال نه این وزارتخانه و نه وزارت مسکن پاسخگوی مطالبات آنها بوده است.

همچنین این افراد در مقابل مجلس شورای اسلامی اقدام به دادن شعار کرده و درخواست داشتند که به مشکل آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام

کد N266942

وبگردی