آفتاب
آخوندی در صحن علنی مجلس:

مدافع حقوق تک تک خریداران مسکن مهر هستیم

مدافع حقوق تک تک خریداران مسکن مهر هستیم

ما موفق شدیم سقف 50 هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسکن مهر در این دوره به تصویب برسانیم و همچنین یکی از خواسته‌های مردم در حوزه مسکن مهر مبنی بر افزایش سقف باز پرداخت اقساط از 15 سال به 20 سال در دوره وزارت من محقق شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت تدبیرو  امید نسبت به تعهدات خود در حوزه مسکن پایبند است، گفت: ما مدافع حقوق تک تک خریداران مسکن مهر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا عباس آخوندی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال نمایندگان در خصوص بحث مسکن مهر طی سخنانی اظهار داشت: پیشرفت مسکن مهر در دوره وزارت من با قاطعیت تمام در حال پیگیری است و از ابتدا نیز اعلام کرده‌ام که به تمام تعهدات دولت گذشته در خصوص حوزه مسکن پای بندم.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: ما موفق شدیم سقف 50 هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسکن مهر در این دوره به تصویب برسانیم و همچنین یکی از خواسته‌های مردم در حوزه مسکن مهر مبنی بر افزایش سقف باز پرداخت اقساط از 15 سال به 20 سال در دوره وزارت من محقق شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 120 هزار واحد مسکونی نیز آماده واگذاری است، خاطرنشان کرد: فقط در اطراف شهر تهران هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه مسکن مهر صورت گرفته است و در شهرهای جدید 260 میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

آخوندی ادامه داد: با توجه به این که ما در مرحله نازک کاری هستیم به خاطر این که بتوانیم در حوزه تعاونی‌ها نیز هماهنگ باشیم، با وزرات تعاون یک کمیته مشترکی را تشکیل دادیم و از تمام مدیران استان‌ها برای بررسی مشکلات مسکن مهر دعوت کردیم و بر این اساس شاهد خواهید بود که مسکن مهر نه تنها متوقف نشده است بلکه عملیات مربوط به این حوزه با قدرت در حال انجام است.

وی خطاب به نمایندگان اظهار داشت: هر کدام از شما راجع به هر پروژه‌ای که مشکل داشته باشید می توانید به قائم مقام من در این حوزه مراجعه کنید و من به تک تک پروژه ها رسیدگی می کنم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما مدافع حقوق تک تک خریداران مسکن مهر هستیم.

کد N266374

وبگردی