آفتاب

نماینده کرج: تغییر مدیریت‌ها مانع تحقق اهداف نشود

نماینده کرج: تغییر مدیریت‌ها مانع تحقق اهداف نشود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر مدیریت‌ها در بسیاری از موارد مانعی برای تحقق اهداف تعیین شده محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اولین جلسه شورای سیاستگذاری و هم اندیشی با نخبگان شهرستان کرج با حضور فرماندار ویژه کرج به همراه معاونین، مشاور ارشد معاون امور حقوقی و امور مجلس وزیر کشور، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، و بسیاری از مدیران ارشد و همچنین نخبگان شهرستان کرج شامگاه در فرمانداری کرج برگزار شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: برای توسعه کلانشهر کرج لازم است که همه مسئولین با برنامه ریزی و عزمی راسخ در مسیر پیشرفت کرج گام بردارند.

محمدجواد کولیوند افزود: برای پیشبرد اهداف مورد نظر همه مسئولین باید به تفاهم برسند و در چارچوب تعیین شده حرکت کنند تا از دوباره کاری و صرف انرژی بیهوده جلوگیری شود.

این مقام مسئول بیان کرد: مسئولین باید ماهیت کار خود را باور داشته باشند چرا که اگر باورپذیری و اعتقاد به عملکرد وجود نداشته باشد کاری پیش نمی رود و برنامه ریزی ها به نتیجه نمی رسند.

کولیوند ابراز داشت: کلانشهر کرج از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که می توان از این پتانسیل ها برای دستیابی به نتایج مطلوب استفاده کرد اما برای رسیدن به این مهم ابتدا باید برنامه دستگاه های مختلف به روشنی مشخص شود تا جهت گیری مدیران و نیروهای اداری هر دستگاه در خصوص مسایلی از قبیل اقتصاد ، فرهنگ و... نمایان شود.

وی همچنین وجود ارزیابی را از مهم ترین عواملی دانست که مدیران کلانشهر کرج را برای دستیابی به اهداف مورد نظر یاری می کند و گفت: ارزیابی از فعالیت ها، چگونگی عملکردها و نتایج آن را به خوبی مشخص و نقایص را نمایان می کند و به مدیران این امکان را می دهد که با تصحیح عملکرد در راستای تحقق اهداف مورد نظر گام بردارند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان از تغییر مدیریت ها سخن به میان آورد و بیان کرد: متاسفانه در کشور ما با تغییر مدیران برنامه ها و مسیرها نیز تغییر می کند و با روی کار آمدن مدیر جدید هزینه ها و انرژی که برای تحقق یک برنامه صرف شده است نادیده گرفته می شود و برنامه‌ای جدید روی کار می آید که این امر نشان‌دهنده عدم اعتقاد به عملکردها است که امیدواریم با تغییر نگرش ها بتوانیم از بروز چنین رویدادهایی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

کد N265164

وبگردی