آفتاب

نگرانی منافقین از روی کار آمدن مجدد نوری مالکی

نگرانی منافقین از روی کار آمدن مجدد نوری مالکی

گروهک تروریستی منافقین که در ریختن خون بسیاری از مردم عراق دست داشته است، از روی کار آمدن مجدد نوری مالکی به عنوان نخست وزیر عراق نگران است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رسانه‌های وابسته به این گروهک تروریستی و برخی از اسپانسرهای آنها معتقدند که اعضای این گروهک طی دو دوره نخست وزیری مالکی با مشکلات زیادی مواجه بودند.

به نوشته اشرف نیوز، این گروهک در صدد است تا با نوشتن مقالاتی خود را نسبت به روی کار نیامدن مالکی امیدوار کند اما نتایج اولیه آراء انتخابات پارلمانی عراقی حاکی از پیشروی فهرست ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری مالکی است.

مالکی همواره در سخنانش بر ضرورت رویارویی با پدیده تروریسم، اخراج منافقین از عراق و محاکمه عناصر این گروهک که در ریختن خون مردم عراق دست داشته‌اند، تاکید دارد.

سایت اشرف نیوز که تحولات مربوط به منافقین در عراق را رصد می‌کند در خبر دیگری از این گروهک به نقل از منابع امنیتی عراق که مسوولیت حمایت از کمپ لیبرتی در بغداد را برعهده دارند، از فرار پنج تن از اعضای این گروهک خبر داد و نوشت که این تعداد از اعضای گروهک صبح روز یکشنبه از کمپ فرار کرده و خود را تسلیم نیروهای امنیتی کردند.

به گفته محمد سلمان الاسدی از افسران حفاظتی کمپ لیبرتی این افراد تاکید کردند که از ماه‌ها پیش برای فرار برنامه‌ریزی کرده بودند.

او افزود که این تعداد از جداشدگان به دفتر سازمان ملل در بغداد تحویل داده شدند.

انتهای پیام

کد N263738

وبگردی