آفتاب
حسین شیخ الاسلام:

تیم هسته ای کشورمان را حمایت کنیم/ مذاکره با غرب را ساده جلوه ندهیم

تیم هسته ای کشورمان را حمایت کنیم/ مذاکره با غرب را ساده جلوه ندهیم

تهران-ایرنا- حسین شیخ الاسلام کارشناس مسائل بین الملل درباره سخنرانی های اخیر علیه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: این افرادی که پشت میز مذاکره قرار گرقته اند را چه از آنها خوشمان بیاید چه نه، ما به جنگ دشمن فرستاده ایم و باید حمایت شوند.

شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره گردهمایی منتقدان توافق ژنو با عنوان ˈدلواپسیمˈ اظهار داشت: در اینکه یک عده ای دور هم جمع شوند و نظراتشان را درباره توافق ژنو بگویند حرفی نیست و بحمدالله در کشور ما آزادی از هر کشور دیگری زیادتر است که اینگونه همایش ها برگزار می شود.

این کارشناس مسائل بین الملل در ادامه افزود: مذاکرات را باید جنگ با دشمن روی میز مذاکرات بدانیم. این افرادی که پشت میز مذاکره قرار گرقته اند را ما به جنگ دشمن فرستاده ایم چه از آنها خوشمان بیاید چه نه، چه خط سیاسی آنها را قبول داشته باشیم چه نه، اینها باید از طرف ملت ایران برای مذاکره حمایت شوند.

وی در واکنش به ادعای یکی از شرکت کنندگان در همایش دلواپسیم که گفته بود هیچ کدام از معاونین وزارت خارجه حاضر به دفاع از توافق ژنو نیستند اظهار داشت: نخیر اینطور نیست ؛ در ساختار وزارت خارجه از سطح وزیر تا پایین از این توافق دفاع می شود. برای مثال، مگر آقای عراقچی از این توافق نامه دفاع نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته ای با غرب کار بسیار سختی است و نباید آن را آسان جلوه داد.

سیام(3)**ج.م**1449
کد N263263

وبگردی