آفتاب
سخنگوی کمیسیون فرهنگی:

همچنان موضوع محدودیت مکان در نمایشگاه کتاب وجود دارد

همچنان موضوع محدودیت مکان در نمایشگاه کتاب وجود دارد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عصر امروز اعضای این کمیسیون برای دیدن نمایشگاه کتاب رفته بودند گفت: با توجه به بازدید که ما از نمایشگاه داشتیم نکته‌ نگران‌کننده‌ای به چشم نمی‌آید.

طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد برنامه عصر امروز این کمیسیون گفت: طبق اعلام قبلی اعضای کمیسیون برای بازدید از نمایشگاه کتاب به مصلی تهران رفته است.

طاهری ادامه داد: در آغاز حضور در نمایشگاه مسوولان برگزاری نمایشگاه گزارشی از وضعیت امسال نمایشگاه و مقایسه آن با سالهای گذشته ارائه کردند و در مورد وجود کتابها و مسئله ممیزی نکاتی مورد تذکر قرار گرفت اما در مجموع با توضیحات مسوولان و بازدید از نمایشگاه نکته‌ای نگران‌کننده‌ای در زمینه دیده نمی‌شود.

وی با ابزار امیدواری به اینکه نمایشگاه کتاب تهران هر ساله کیفیت خود را ارتقا دهد گفت: ما با توجه به فرصت کمی که در نمایشگاه گذارنده‌ایم نمی‌توانیم در مورد نمایشگاه قضاوت عام داشته باشیم اما مسوولان سعی کردند نقدهای سال گذشته را برطرف کنند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مثل سالهای قبل همچنان موضوع محدودیت مکان در نمایشگاه وجود دارد. اما به هرحال فضای نمایشگاه به گونه‌ای است که امکان حضور ناشران در فضای مشخص وجود ندارد و به همین دلیل هر سال برخی ناشران مجبور هستند در فضای باز غرفه بگیرند.

انتهای پیام

کد N263211

وبگردی