آفتاب
پیرمؤذن در تذکر شفاهی:

دلواپس حاشیه‌سازی برای رئیس جمهور توسط مخالفان جناحی دولت هستم

دلواپس حاشیه‌سازی برای رئیس جمهور توسط مخالفان جناحی دولت هستم

در راستای تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی ضرورت دارد وزیر دادگستری در زمینه موارد مطروحه در بند 350 زندان اوین و به هلاکت رسیدن 2 میلیون ماهی به مجلس گزارش دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دلواپسی های من از کثرت بیکاری، گرانی، فقر، آسیب های اجتماعی و افزایش فاصله طبقاتی، بحران های زیست محیطی و حاشیه سازی برای رئیس جمهور و پاشیدن بذر یأس به جامعه توسط مخالفان جناحی دولت است.

به گزارش ایلنا، کمال الدین پیرمؤذن در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: از خیل آسوده خاطرانی هستم که تردید ندارم با تعامل عزت خواه و سازنده دولت با خارج، مدیریت جهادی دولت مقتدر و خدمت گزار و مجلس پرسشگر و همدل با عزم ملی در داخل شاهد ترقی ایران و تعالی ایرانیان خواهیم بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی افزود: دلواپسی های من از کثرت بیکاری، گرانی، فقر، آسیب های اجتماعی و افزایش فاصله طبقاتی، بحران های زیست محیطی و حاشیه سازی برای رئیس جمهور و پاشیدن بذر یأس به جامعه توسط مخالفان جناحی دولت، کم توجهی به صنعت، وجود نظام بانکی سوداگر و ضد تولید است که اهداف انقلاب را مختل کرده و باید در اولویت ما قسم خوردگان قرار گیرد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه مشارکت جدی مردمی و انسجام صاحب منصبان داخلی و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی رگ حیاتی استراتژی توسعه کشور است، گفت: در راستای تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی ضرورت دارد وزیر دادگستری در زمینه موارد مطروحه در بند 350 زندان اوین و به هلاکت رسیدن 2 میلیون ماهی به مجلس گزارش دهد.

کد N262831

وبگردی